Beyin yakan bir ayet daha NAHL 71

bilgelikyolunda

ll ☆☆☆☆☆
Yazar
Mesajlar
14,412
Tepki puanı
1,097
Düşünce
Sünni
1- Allah musaya sen zaten mısıra gidiyorsun benim söylediğimide yerine getir dese idi ne olurdu
Mısırda herhangi bir yere gidip kendi halinde yaşamakla bir adamın ölümüne sebep olup kaçtığını bilen Firavunun karşısına dikilip ona hakkı haykırmak aynı şey mi?
2-En çok savundukları şey bir ayeti anlamak için üsteki ve alttakine bakmalıyız derler ama asla bakmazlar
Bu sizin temelsiz uydurmanız.
3-Bu olayları yanlışları çelişkileri gösterildiğinde kafir ateist veya dinsiz ilan ediliyoruz
Bana gerçekten bir çelişki olduğunu gösterebilen henüz çıkmadı.
harekesiz kuranda neml suresinde konuşan bir karınca yoktur orada konuşlan süleymanın emrine girenlerden en azgın olanıdır.
Kanıt?
mecaz kullanmıştır derler şu çelişkilerine bak söyledikleri Allah her şeyi biliyor tüm dilleri yarattı derler ama kendi dilleri ile Allah ne dediğini bilmeyen bir varlık derler
Mecaz kullanmak ne dediğini bilmemek midir?

O zaman ne dediğini bilen insan yoktur bu mantıkla, öyle ya herkes az veya çok mecaz kullanır hayatında
 

kalaka27

Yazar
Mesajlar
43
Tepki puanı
8
Düşünce
Bağımsız
Mecaz kullanmak ne dediğini bilmemek midir?

Cevap verdiğime değecek bilgin olsa idi ama malsef o bilgi yok sende kuran okumamış ancak bazı islami sitlerden kopyala yapıştır yaparak cevap veriyor kendi fikrin olsun kendi düşüncen olsun yazamıyor sorgulamıyorsun

Hakikat olan bir şey söyleyeyim islam dinini kendi çıkarlarınız için bozdunuz ve bunu din diye zorluyorsunuz
ve bu hakikatın örneği işid suriyede kafa keserken Allahu ekber dedi boğazı kesilen ise La ilahe illallah dedi
 

bilgelikyolunda

ll ☆☆☆☆☆
Yazar
Mesajlar
14,412
Tepki puanı
1,097
Düşünce
Sünni
Cevap verdiğime değecek bilgin olsa idi ama malsef o bilgi yok sende kuran okumamış ancak bazı islami sitlerden kopyala yapıştır yaparak cevap veriyor kendi fikrin olsun kendi düşüncen olsun yazamıyor sorgulamıyorsun

Hakikat olan bir şey söyleyeyim islam dinini kendi çıkarlarınız için bozdunuz ve bunu din diye zorluyorsunuz
ve bu hakikatın örneği işid suriyede kafa keserken Allahu ekber dedi boğazı kesilen ise La ilahe illallah dedi
Bu yazdıklarınızın sorduğum soruyla alakası yok.
 

kalaka27

Yazar
Mesajlar
43
Tepki puanı
8
Düşünce
Bağımsız
Bu yazdıklarınızın sorduğum soruyla alakası yok.
Siz hiç bir şeye cevap veremediniz yalnızca belli yerleri kırpıp cevap vermeye kalkdınız o yüzden cevap verilemeye değmezsin çünkü iman ettiğine inandığın kurana iman etmiyorsun
Ayrıca kuranda yaratıcı mecaz vermez direk olay anlatır mecazı insan uydurur
 

kalaka27

Yazar
Mesajlar
43
Tepki puanı
8
Düşünce
Bağımsız
وَوَرِثَ سُلَيْمَانُ دَاوُودَ ۖ وَقَالَ يَا أَيُّهَا النَّاسُ عُلِّمْنَا مَنْطِقَ الطَّيْرِ وَأُوتِينَا مِنْ كُلِّ شَيْءٍ ۖ إِنَّ هَٰذَا لَهُوَ الْفَضْلُ الْمُبِينُ


Ardından Süleyman Davut’a mirasçı oldu. “Ey insanlar Tayr ’ın mıntıkasına bildirildik ve bize şeylerin tamamından sadece bir kısmı verildi. Hiç kuşkusuz buydu O’nun beyan edilmiş o tercihi” dedi


وَحُشِرَ لِسُلَيْمَانَ جُنُودُهُ مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ وَالطَّيْرِ فَهُمْ يُوزَعُونَ


Cin’den, İns’den ve Tayr ’dan olan onun askerleri, Süleyman için toplatılmış, ardından onlar sevk edileceklerdi.


حَتَّىٰ إِذَا أَتَوْا عَلَىٰ وَادِ النَّمْلِ قَالَتْ نَمْلَةٌ يَا أَيُّهَا النَّمْلُ ادْخُلُوا مَسَاكِنَكُمْ لَا يَحْطِمَنَّكُمْ سُلَيْمَانُ وَجُنُودُهُ وَهُمْ لَا يَشْعُرُونَ


En sonunda o maharetlilerin vadisine vardıklarında bile maharetli kişi “Ey maharetli kişiler! Yerleştirildiğiniz görevlerinize dahil olun . Süleyman ve askerleri kesinlikle sert davranıp sizi ezmeyecekler ve onlar asla duygusal davranmayacaklar!” diyordu.


karınca nerede konuşuyor
 

6lack de Furor

lV ☆☆☆
Geliştirici
Mesajlar
3,118
Tepki puanı
2,166
Düşünce
Ateist
karınca nerede konuşuyor
Karıncaların konuştuğu ayet şu:
"Nihayet Karınca vadisine geldiklerinde, bir karınca şöyle dedi: "Ey karıncalar! Yuvalarınıza girin; aman, Süleyman ve ordusu farkına varmadan sizi ezmesin!" Neml/18

Süleyman bunu apaçık duyuyor ve anlıyor. Karınca insan gibi konuşuyor demektir bu.

"Onun bu sözünden dolayı Süleyman neşeyle gülümsedi ve "Ey rabbim!" dedi, "Gerek bana gerekse anne babama verdiğin nimete şükretmeye ve hoşnut olacağın iyi işler yapmaya beni muvaffak kıl. Rahmetinle beni iyi kullarının arasına kat!" Neml/19
 

bilgelikyolunda

ll ☆☆☆☆☆
Yazar
Mesajlar
14,412
Tepki puanı
1,097
Düşünce
Sünni

bilgelikyolunda

ll ☆☆☆☆☆
Yazar
Mesajlar
14,412
Tepki puanı
1,097
Düşünce
Sünni
Süleyman bunu apaçık duyuyor ve anlıyor. Karınca insan gibi konuşuyor demektir bu.
Karıncaların iletişim şeklini bilen herkes bunu anlayabilir, anlamak için karıncanın insan gibi konuşması şart değil, bunu siz uydurdunuz.

Ayrıca sonsuz güç sahibi Allah dilerse karıncayı insan gibi konuşturabilir, dilerse insanı karıncaların birbiriyle kurduğu iletişim gibi karıncayla iletişime geçirebilir. Bunda eleştirilecek bir durum yok :)
 

6lack de Furor

lV ☆☆☆
Geliştirici
Mesajlar
3,118
Tepki puanı
2,166
Düşünce
Ateist
Karıncaların iletişim şeklini bilen herkes bunu anlayabilir, anlamak için karıncanın insan gibi konuşması şart değil, bunu siz uydurdunuz.

Ayrıca sonsuz güç sahibi Allah dilerse karıncayı insan gibi konuşturabilir, dilerse insanı karıncaların birbiriyle kurduğu iletişim gibi karıncayla iletişime geçirebilir. Bunda eleştirilecek bir durum yok :)
Karınca insan gibi konuşmuyorsa anlayamazsın. O zaman bilim mi var da karıncaların iletişim kurduğu biliniyor, nasıl iletişim kurdukları anlaşılıyor, gözlemleniyor ve yorumlanıyor?

Bilimsel olarak şöyle böyle diye evrenin oluşunu Allah'a bağlamak için bir kıçınızı sallayıp twerk yapmadığınız kalmış, ama iş bu ayetlere gelince "Allah dilerse olur bebek" minvali açıklamalara sığınıyorsunuz.
 

bilgelikyolunda

ll ☆☆☆☆☆
Yazar
Mesajlar
14,412
Tepki puanı
1,097
Düşünce
Sünni
Karınca insan gibi konuşmuyorsa anlayamazsın.
Bu sizin temelsiz uydurmanız
O zaman bilim mi var da karıncaların iletişim kurduğu biliniyor, nasıl iletişim kurdukları anlaşılıyor, gözlemleniyor ve yorumlanıyor?
O zamanki bilimin seviyesini bilmiyoruz
Bilimsel olarak şöyle böyle diye evrenin oluşunu Allah'a bağlamak
İnsan deneyimi sonuçların sebebe bağlı gittiğini gösteriyor. Sebep sonuç ilişkisini kuramasak bile var olduğunu düşünerek mantık yürütelim:

Sebepler sonsuza kadar geri götürülemez. Çünkü bu durumda en sondaki sonucun oluşması için sonsuz sebebin gerçekleşmesi gerekirdi. Bu da hiçbir zaman mümkün olmayacağı için en sondaki sonuç hiçbir zaman ortaya çıkamazdı. Demek ki sebepler sonsuza kadar geri götürülemez, bir ilk sebep olmalı.

İlk sebep varsa o ilk sebebin bir sebebi yok, o ilk sebebin varlığı kendinden ve o ilk sebebin öncesi yok yani ezeli.

İşte o ilk sebep neyse Yaratıcı odur ve buradan anlıyoruz ki Yaratıcının varlığı kendindendir, Yaratıcı ezelidir ve madde termodinamiğin ikinci yasasına göre madde ezeli olamayacağı için Yaratıcı madde ötesidir.

Gördünüz mü mevcut bilimsel veriler ışığında işletilen mantık kuralları bize Yaratıcının kesin var olduğunu söylüyor.

Yaratıcı irade sahibi olmasaydı kendini etkileyip bir şey yaratmasına sebep olacak hiçbir şey olmadığı için hiçbir şey var olmazdı. Bir şeyler var. Öyleyse Yaratıcı irade sahibi yani Tanrı.

Sebep sonuç ilişkisi yoksa zaten varlıkları sebepsiz veya sebepli yaratan bir Yaratıcının varlığına itiraz edecek bir nokta kalmaz. Tüm zaman ve mekanları taramadığımız, zamansızlığı bilmediğimiz için Yaratıcının yokluğunu iddia etmek dogmatik bir tavır olur. En fazla denilecek şey şu: "sebep sonuç ilişkisi varsa Yaratıcı vardır, yoksa da Yaratıcının varlığına itiraz edecek bir nokta yoktur”

Kurandaki mucizeler de bu Yaratıcının Allah olduğunu gösteriyor:

Gelecekten NET TARİH VEREREK bildirilen haberlerin TAMAMI doğru çıkan ikinci bir örnek yok.
Bu şekilde binlerce tevafuk olan ikinci bir kitap örneği yok
Kuranın belagatini aşmayı bırakın yetişebilen ikinci bir örnek yok
 

6lack de Furor

lV ☆☆☆
Geliştirici
Mesajlar
3,118
Tepki puanı
2,166
Düşünce
Ateist
Bu sizin temelsiz uydurmanız
Git bir ormana, yere eğil. Karınca göreceksin. Onunla iletişim kurmaya çalış bakayım.

Aptal olmanın da bir sınırı var!
O zamanki bilimin seviyesini bilmiyoruz
Kur'an ayetlerinden bilim seviyesi anlaşılıyor. Boş yapma. Bilimin ne zaman bilim olduğu belli. Bahsettiğimiz tarih aralığı belli. Kıçını silmeyi bilmeyen insanlar karıncalarla iletişim kurmayı mı çözecek? :D
İnsan deneyimi sonuçların sebebe bağlı gittiğini gösteriyor. Sebep sonuç ilişkisini kuramasak bile var olduğunu düşünerek mantık yürütelim:
Ben evrenin yaratıcısı Allah değildir demedim, o yüzden bunu anlatamazsın böyle. Çünkü konuyla alakasız. Deseydim anlatırdın. Onu deme sebebim, bilimselliğe bu kadar meraklı olup, Ateistleri bilimsel olmamakla suçlayıp, namlu size dönünce bilimin kıçına tekmeyi koyuvermenizi göstermek.

Sonuç olarak cümleme cevap vermeyip, cımbızlama yaparak kaçmaya çalışmışsın.
 

bilgelikyolunda

ll ☆☆☆☆☆
Yazar
Mesajlar
14,412
Tepki puanı
1,097
Düşünce
Sünni
Git bir ormana, yere eğil. Karınca göreceksin. Onunla iletişim kurmaya çalış bakayım.
Karıncaları anlamanın tek yolunun bu olduğunu nereden uydurdunuz? :)

Pek tabii karıncaların kendi aralarındaki iletişim metodlarını bilirseniz de karıncaları anlamanız mümkündür. :)
Bahsettiğimiz tarih aralığı belli.
Hangi aralıkmış o ve kanıtınız nedir? :)
Onu deme sebebim, bilimselliğe bu kadar meraklı olup, Ateistleri bilimsel olmamakla suçlayıp, namlu size dönünce bilimin kıçına tekmeyi koyuvermenizi göstermek.
Bilime tekme attığım sizin temelsiz uydurmanız, yazdıklarımın tamamı bilimsel veya mantıki temellere dayanıyor
 
Yazan tarafından düzenlendi:

6lack de Furor

lV ☆☆☆
Geliştirici
Mesajlar
3,118
Tepki puanı
2,166
Düşünce
Ateist
Karıncaları anlamanın tek yolunun bu olduğunu nereden uydurdunuz? :)
Tek yolu bu demedim. İnsan için böyle dedim. O zamanlar doğru düzgün teknoloji yok, bir şey yok. Kıvırmanın anlamı yok. Karıncalarla KONUŞAMAZSIN.
Pek tabii karıncaların kendi aralarındaki iletişim metodlarını bilirseniz de karıncaları anlamanız mümkündür. :)
Günümüzde belki evet. O zamanlar, hayır!
Hangi aralıkmış o ve kanıtınız nedir? :)
Süleyman 2020'de yaşadı değil ya! Ne zaman yaşadığını sen daha iyi bilirsin!
Bilime tekme attığım sizin temelsiz uydurmanız, yazdıklarımın tamamı bilimsel veya mantıki temellere dayanıyor
Oğlum bak dingil dingil konuluyorsun hâlen, neyin temelsizi? Bir saattir ne konuşuyorum ben burada aptal mısın yoksa aptal gibi davranıp karşındakini sinir etmeye mi çalışıyorsun?
 

bilgelikyolunda

ll ☆☆☆☆☆
Yazar
Mesajlar
14,412
Tepki puanı
1,097
Düşünce
Sünni
Tek yolu bu demedim. İnsan için böyle dedim.
İnsan için karıncaları anlamanın tek yolunun bu olduğunu nereden uydurdunuz? :)
O zamanlar doğru düzgün teknoloji yok, bir şey yok.
O zamanlar dediğiniz ne zamanlar? :)
Karıncalarla KONUŞAMAZSIN.
Onları anlamanın tek yolu insan gibi konuşmak değil ki, bunu siz uydurdunuz. Kendi uydurduğunuz şeye karşı çıkıp ayeti eleştiriyorsunuz. Eleştirdiğiniz şey ayette yok :)
Günümüzde belki evet. O zamanlar, hayır!
O zamanlar ne zaman? :)
Süleyman 2020'de yaşadı değil ya!
2020de yaşadığını iddia eden yok zaten :)

Ne zaman yaşadığını ben bilmiyorum, siz biliyor musunuz? :)
Bir saattir ne konuşuyorum ben burada
Bir saattir konuşmanız temelsiz uydurduğunuz gerçeğini değiştirmiyor. :)

Başından beri temelsiz uydurup duruyorsunuz.

Temelsiz uydurduğunuz suratınıza çarpılınca yazdıklarınızın temelini gösteremediğiniz için utanmak yerine hakaret ederek temelsiz uydurduğunuzu ve terbiye seviyenizi tescilliyorsunuz.
 

6lack de Furor

lV ☆☆☆
Geliştirici
Mesajlar
3,118
Tepki puanı
2,166
Düşünce
Ateist
İnsan için karıncaları anlamanın tek yolunun bu olduğunu nereden uydurdunuz? :)

O zamanlar dediğiniz ne zamanlar? :)

Onları anlamanın tek yolu insan gibi konuşmak değil ki, bunu siz uydurdunuz. Kendi uydurduğunuz şeye karşı çıkıp ayeti eleştiriyorsunuz. Eleştirdiğiniz şey ayette yok :)

O zamanlar ne zaman? :)

2020de yaşadığını iddia eden yok zaten :)

Ne zaman yaşadığını ben bilmiyorum, siz biliyor musunuz? :)

Bir saattir konuşmanız temelsiz uydurduğunuz gerçeğini değiştirmiyor. :)

Başından beri temelsiz uydurup duruyorsunuz.

Temelsiz uydurduğunuz suratınıza çarpılınca yazdıklarınızın temelini gösteremediğiniz için utanmak yerine hakaret ederek temelsiz uydurduğunuzu ve terbiye seviyenizi tescilliyorsunuz.
Coşmuşsun gene. Seni @kavak'a havale ediyorum. Hızlı uçan ata @kavak'ın kırbacı tez gelirmiş. :akay:
 

bilgelikyolunda

ll ☆☆☆☆☆
Yazar
Mesajlar
14,412
Tepki puanı
1,097
Düşünce
Sünni
Demek ki istemiyor yapmayı lakin şu an ona (!) muhtaç olan çok fazla kulu (!) var
Yaratıcının mecaz kullanmasıyla yazdıklarınızın alakası yok. Yazılanlara cevap veremeyince konuyu alakasız yerlere çekmeyiniz.

Konumuzu bitirince yine istediğinizi sorarsanız
 

Cimera

Yazar
Mesajlar
55
Tepki puanı
30
Düşünce
Ateist
Yaratıcının mecaz kullanmasıyla yazdıklarınızın alakası yok. Yazılanlara cevap veremeyince konuyu alakasız yerlere çekmeyiniz.

Konumuzu bitirince yine istediğinizi sorarsanız
Zorlama işte sende kabul et tanrı yok bunu ispat edemezsin metafizikle ve dinle bilmediğin soruları doldurmaya çalışıyorsun
 

bilgelikyolunda

ll ☆☆☆☆☆
Yazar
Mesajlar
14,412
Tepki puanı
1,097
Düşünce
Sünni
Zorlama işte sende kabul et tanrı yok bunu ispat edemezsin metafizikle ve dinle bilmediğin soruları doldurmaya çalışıyorsun
E buyurun o zaman:

İnsan deneyimi sonuçların sebebe bağlı gittiğini gösteriyor. Sebep sonuç ilişkisini kuramasak bile var olduğunu düşünerek mantık yürütelim:

Sebepler sonsuza kadar geri götürülemez. Çünkü bu durumda en sondaki sonucun oluşması için sonsuz sebebin gerçekleşmesi gerekirdi. Bu da hiçbir zaman mümkün olmayacağı için en sondaki sonuç hiçbir zaman ortaya çıkamazdı. Demek ki sebepler sonsuza kadar geri götürülemez, bir ilk sebep olmalı.

İlk sebep varsa o ilk sebebin bir sebebi yok, o ilk sebebin varlığı kendinden ve o ilk sebebin öncesi yok yani ezeli.

İşte o ilk sebep neyse Yaratıcı odur ve buradan anlıyoruz ki Yaratıcının varlığı kendindendir, Yaratıcı ezelidir ve madde termodinamiğin ikinci yasasına göre madde ezeli olamayacağı için Yaratıcı madde ötesidir.

Gördünüz mü mevcut bilimsel veriler ışığında işletilen mantık kuralları bize Yaratıcının kesin var olduğunu söylüyor.

Yaratıcı irade sahibi olmasaydı kendini etkileyip bir şey yaratmasına sebep olacak hiçbir şey olmadığı için hiçbir şey var olmazdı. Bir şeyler var. Öyleyse Yaratıcı irade sahibi yani Tanrı.

Sebep sonuç ilişkisi yoksa zaten varlıkları sebepsiz veya sebepli yaratan bir Yaratıcının varlığına itiraz edecek bir nokta kalmaz. Tüm zaman ve mekanları taramadığımız, zamansızlığı bilmediğimiz için Yaratıcının yokluğunu iddia etmek dogmatik bir tavır olur. En fazla denilecek şey şu: "sebep sonuç ilişkisi varsa Yaratıcı vardır, yoksa da Yaratıcının varlığına itiraz edecek bir nokta yoktur”

Kainatta formül olmasının tesadüf ihtimalini yok ettiği için tasarım seçeneğinin zorunlu olduğu, bu yüzden de sebep sonuç ilişkisi yoksa bile Yaratıcının varlığının zorunlu olduğunu da göz önünde bulundurunca Yaratıcının varlığının kanıtsız olduğu iddiasının çürüklüğü de ortaya çıkıyor.
 

Entropyy

V ☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
3,157
Tepki puanı
2,210
Düşünce
Ateist
E buyurun o zaman:

İnsan deneyimi sonuçların sebebe bağlı gittiğini gösteriyor. Sebep sonuç ilişkisini kuramasak bile var olduğunu düşünerek mantık yürütelim:

Sebepler sonsuza kadar geri götürülemez. Çünkü bu durumda en sondaki sonucun oluşması için sonsuz sebebin gerçekleşmesi gerekirdi. Bu da hiçbir zaman mümkün olmayacağı için en sondaki sonuç hiçbir zaman ortaya çıkamazdı. Demek ki sebepler sonsuza kadar geri götürülemez, bir ilk sebep olmalı.

İlk sebep varsa o ilk sebebin bir sebebi yok, o ilk sebebin varlığı kendinden ve o ilk sebebin öncesi yok yani ezeli.

İşte o ilk sebep neyse Yaratıcı odur ve buradan anlıyoruz ki Yaratıcının varlığı kendindendir, Yaratıcı ezelidir ve madde termodinamiğin ikinci yasasına göre madde ezeli olamayacağı için Yaratıcı madde ötesidir.

Gördünüz mü mevcut bilimsel veriler ışığında işletilen mantık kuralları bize Yaratıcının kesin var olduğunu söylüyor.

Yaratıcı irade sahibi olmasaydı kendini etkileyip bir şey yaratmasına sebep olacak hiçbir şey olmadığı için hiçbir şey var olmazdı. Bir şeyler var. Öyleyse Yaratıcı irade sahibi yani Tanrı.

Sebep sonuç ilişkisi yoksa zaten varlıkları sebepsiz veya sebepli yaratan bir Yaratıcının varlığına itiraz edecek bir nokta kalmaz. Tüm zaman ve mekanları taramadığımız, zamansızlığı bilmediğimiz için Yaratıcının yokluğunu iddia etmek dogmatik bir tavır olur. En fazla denilecek şey şu: "sebep sonuç ilişkisi varsa Yaratıcı vardır, yoksa da Yaratıcının varlığına itiraz edecek bir nokta yoktur”

Kainatta formül olmasının tesadüf ihtimalini yok ettiği için tasarım seçeneğinin zorunlu olduğu, bu yüzden de sebep sonuç ilişkisi yoksa bile Yaratıcının varlığının zorunlu olduğunu da göz önünde bulundurunca Yaratıcının varlığının kanıtsız olduğu iddiasının çürüklüğü de ortaya çıkıyor.

İnsan deneyimi 3 uzay 1 zaman fizik kurallarının olduğu küme içerisinde sebep sonuç ilişkisini gösterebilir.
Dışarısını bilmiyoruz deneyimimiz dışında götümüzden mantık uyduramayız.
Sebep sonuç ilişkisi varsa yoksada diyemeyiz.
Ama hayal kurabilirsiniz hayallerin sınırı yok.

Yazmıştık:

Sebep sonuç ilişkisi insan deneyimine dayalıdır bunda yanlış var mı?

Sebep sonuç ilişkisi bildiğimiz varoluş kümesi olan, fizik kanunlarına uygun olarak devinen 3 uzay, 1 zaman boyutu içinde yer alan madde ve enerji için geçerlidir bunda yanlış var mı?

İnsan deneyimine dayalı sebep sonuç ilişkisine dayanarak, ilk sebep olmalı dersen o ilk sebebi varoluş kümesi içinde tanımlamış olursun bunda yanlış var mı?

Bu durumda ilk sebep bu kümenin kurallarına uygun olacak bir nedene sahip olmalıdır bunda yanlış var mı?

İlk sebep bu kümenin dışındadır dersen, bu durumda bu kümenin dışını tanımlaman ve sebep sonuç ilişkisini orada da ortaya koyman gerekecek bunda yanlış var mı?

Gördün mü mevcut bilimsel veriler ışığında işletilen mantık kuralları bize yaratıcıyı bulmak için sebepleri şeyinin keyfine göre organize edemeyeceğini gösteriyor. :)
 

Son konular

Son mesajlar

Üst