Bir Müslümandan İslamı Bitirmek İsteyen Ama Ahlaki Sınırı Olmayanlara Tüyolar!

alemdar27

☆☆☆
Üye
Mesajlar
793
Tepki puanı
156
Düşünce
Deist
Madde 1 örneği

Hz Zeynep, Hz Peygamberin halasının kızıdır ve tesettür ayeti gelmeden önce Hz Peygamber Hz Zeynebi defalarca görmüştür. Evlenmek istese zaten evlenirdi. Hz Zeyneple Hz Zeydin evlenmesi için Hz Peygamber bizzat aracı olmuştur. Hz Zeyd, Hz Zeynebi boşamak istediğini ifade ettiği zamanlarda defalarca boşamamasını tavsiye etmiştir. Tüm bunlar ortadayken Hz Peygamberin Hz Zeyneple evlenmek istediği için yol hazırladığını kim neye göre iddia edebilir?
Defalarca yüzünü görmüş olabilir ama bacağını ilk defa görmüş sevgili tırtılım benim 8-)
 

bilgelikyolunda

☆☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
8,300
Tepki puanı
530
Düşünce
Sünni
Defalarca yüzünü görmüş olabilir ama bacağını ilk defa görmüş sevgili tırtılım benim 8-)
Tesettür ayetleri inmeden önce kadınlar el yüz ve ayaklar haricindeki yerleri de açık olarak gezebiliyordu.

Bacağını İLK DEFA gördüğünü nereden çıkardınız?:)
 

bilgelikyolunda

☆☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
8,300
Tepki puanı
530
Düşünce
Sünni
yani senin peygamberin tesettür ayeti gelmeden önce bayanların orasına burasına bakmış mı? ayyyy ne kaaa ayııııp :ggsy:
Özellikle bakmasına gerek yok. Önünden geçmiş olması bile insanın anlık görmesi için yeterli. Burada kişinin iradesiyle özellikle baktığını kimse iddia edemez.
Alemi nasıl bilirsin?
Kendin gibi:)
Herkes sizin gibi değil, bunu öğrenin artık :)
 
Yazarı tarafından düzenlendi:

alemdar27

☆☆☆
Üye
Mesajlar
793
Tepki puanı
156
Düşünce
Deist
Özellikle bakmasına gerek yok. Önünden geçmiş olması bile insanın anlık görmesi için yeterli. Burada kişinin iradesiyle özellikle baktığını kimse iddia edemez.
tabi tabi önünden güzel bir bayan geçince iştaha gelir ve hemen sevgili oğlundan arakladığı gelini ve sonrada hanımı olan ZEYNEBİNE koşarmış. artık önünden geçene nasıl bakmışsa, bu bakış bir anlık bakmaya benzemiyor kankaaaaaaaaa .
 

bilgelikyolunda

☆☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
8,300
Tepki puanı
530
Düşünce
Sünni
tabi tabi önünden güzel bir bayan geçince iştaha gelir ve hemen sevgili oğlundan arakladığı gelini ve sonrada hanımı olan ZEYNEBİNE koşarmış. artık önünden geçene nasıl bakmışsa, bu bakış bir anlık bakmaya benzemiyor kankaaaaaaaaa .
İnsan anlık istemsiz gördüğü bir sahneden bile etkilenebilir, bu gayet insani bir durum.
Alemi nasıl bilirsin?
Kendin gibi:)
Herkes sizin gibi değil, bunu öğrenin artık :)
 

alemdar27

☆☆☆
Üye
Mesajlar
793
Tepki puanı
156
Düşünce
Deist
İnsan anlık istemsiz gördüğü bir sahneden bile etkilenebilir, bu gayet insani bir durum.
Alemi nasıl bilirsin?
Kendin gibi:)
Herkes sizin gibi değil, bunu öğrenin artık :)
alemi kendim gibi bilmekle ne alakası var tırtılım benim, ben demiyorum ki: Peygamber nerede güzel bir kadın görse hemen eve koşar, hanımı Zeynep’le cinsel ilişkiye girerdi." (Buhari, Hibe, 8) :ggsy: :öay::öay::öay: senin güzidei sahabe efendilerin böyle bir söz nakletmişler. Hemde ZEYNEB'e bacağı güzel zeyneb'eeeee. Alemi kendim gibi bilmem de, Üsve-i hasene olan resurullah efendimize çalışmaya çalışacağım artık, çünkü alemi onun gibi biliyorum.:sy::sy: sevgi pıtırcığım beniiiiim,
 

bilgelikyolunda

☆☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
8,300
Tepki puanı
530
Düşünce
Sünni
Madde 3 örneği
alemi kendim gibi bilmekle ne alakası var tırtılım benim, ben demiyorum ki: Peygamber nerede güzel bir kadın görse hemen eve koşar, hanımı Zeynep’le cinsel ilişkiye girerdi." (Buhari, Hibe, 8) :ggsy: :öay::öay::öay: senin güzidei sahabe efendilerin böyle bir söz nakletmişler. Hemde ZEYNEB'e bacağı güzel zeyneb'eeeee. Alemi kendim gibi bilmem de, Üsve-i hasene olan resurullah efendimize çalışmaya çalışacağım artık, çünkü alemi onun gibi biliyorum.:sy::sy: sevgi pıtırcığım beniiiiim,
Alemi kendin gibi bilmeyle alakası, alıntı yaptığınız site yazarlarının kendi sapık bilinçaltlarını Hz Peygambere yansıtması. Olayları kendi sapık bilinçaltlarına göre yorumluyorlar.
Bu bilginin kaynağı olarak gösterilen (Buhari, Hibe, 8) bilgisi yanlıştır. Orada böyle bir bilgi yoktur.
 
Yazarı tarafından düzenlendi:

alemdar27

☆☆☆
Üye
Mesajlar
793
Tepki puanı
156
Düşünce
Deist
Alemi kendin gibi bilmeyle alakası, alıntı yaptığınız site yazarlarının kendi sapık bilinçaltlarını Hz Peygambere yansıtması. Olayları kendi sapık bilinçaltlarına göre yorumluyorlar.
Burada da İftiracının El Kitabı Madde 3 uygulanıyor:
"3-Uydurma kaynakların da uydurma olduğu ortaya çıkınca son safhaya geçin. Aslında bu safha anlayanlar için acziyetinizi ilan etmiş olduğunuz anlamına gelir ama merak etmeyin çoğunluk bunu anlayamaz. Son safhada hiçbir kaynakta geçmeyen yeni yalanlar üretin. Pirimiz Hitlerin Propaganda Bakanı Joseph Goebbels'in dediği gibi "Yeterince büyük bir yalan söylerseniz ve bu yalanı sürekli tekrar ederseniz, insanlar sonunda buna inanmaya başlayacaktır."
Bu bilginin kaynağı olarak gösterilen (Buhari, Hibe, 8) bilgisi yanlıştır. Orada böyle bir bilgi yoktur.
sahih hadisi inkar eden gavur olur. Kafiiiiir çık dışarı. Bakıyorumda artık işine gelmeyen sahih hadisleride inkar etmeye başladın :ggsy: hadi hadi aramıza katıl, kelime -i atayiz söyle kafir ol, mutlu ol, huzurlu ol
 

bilgelikyolunda

☆☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
8,300
Tepki puanı
530
Düşünce
Sünni
sahih hadisi inkar eden gavur olur. Kafiiiiir çık dışarı. Bakıyorumda artık işine gelmeyen sahih hadisleride inkar etmeye başladın :ggsy: hadi hadi aramıza katıl, kelime -i atayiz söyle kafir ol, mutlu ol, huzurlu ol
Kabul etmek size zor gelse de sizi yine keklemişler :)
 

alemdar27

☆☆☆
Üye
Mesajlar
793
Tepki puanı
156
Düşünce
Deist
Madde 3 örneği

Alemi kendin gibi bilmeyle alakası, alıntı yaptığınız site yazarlarının kendi sapık bilinçaltlarını Hz Peygambere yansıtması. Olayları kendi sapık bilinçaltlarına göre yorumluyorlar.
Bu bilginin kaynağı olarak gösterilen (Buhari, Hibe, 8) bilgisi yanlıştır. Orada böyle bir bilgi yoktur.
Bu bilginin kaynağı olarak gösterilen (Buhari, Hibe, 8) bilgisi yanlıştır. Orada böyle bir bilgi yoktur. Doğrusu bu hadis rivayeti (Muslüm, Nikah, 9) da yer almaktadır. Şark kurnazı tilki kardeş :) üstteki ifadeyi alıyorsun alttakini niye siliyorsun çakaaaaaal seni :) oğlum sahtekarlık ruhunuzda var sizin. sahtekar sahtekar, sahtekar. Yalancı yalancı sana kimse inanmaz:) :) :) :) :)
 

alemdar27

☆☆☆
Üye
Mesajlar
793
Tepki puanı
156
Düşünce
Deist
- Bu hadis rivayeti, Müslim’de üç şekilde gelmiştir. Üçünün de asıl ravisi Ebu Zübeyr, Hz. Cabir’den rivayet etmiştir.

Birinci rivayette: Hz. Cabir -özetle- şöyle demiştir:

“Resulullah (s.a.m) bir kadın gördü ve hanımı Zeyneb’e gitti, işini gördü, sonra da (tekrar) sahabenin yanına döndü ve:
‘Kadın şeytan suretinde gelir, şeytan suretinde gider. Şayet biriniz bir kadın görürse, kendi eşine gitsin. Bu onun içindekini giderir.’ diye buyurdu.” (Müslim, Nikah, 9)
İkinci rivayette: “Kadın şeytan suretinde gelir, şeytan suretinde gider.” manasına gelen bir ifade yoktur. (Müslim, a.y)

Üçüncü rivayette, sadece şu bilgi vardır:

“Resulullah’tan şunu söylerken işittim: ‘Bir kadın sizden bir kimsenin hoşuna gider ve de kalbinde yer alırsa, eşine gitsin ve onunla yatsın. Bu onun içindekini giderir.’(Müslim, Nikah, 10)
- Aynı ravi’nin Hz. Cabir’den yaptığı üç rivayetin bu farklı ifadeleri, hadisin bir bütün olarak sahih kabul edilse bile, bazı ifadelerin bir sehiv sonucu olabileceği ihtimalini ortaya koymaktadır.

- Hadisin ravisi Ebu Zübeyr, birçok alim tarafından sika olarak kabul edilmiştir.

Ancak onun zayıf bir ravi olduğunu söyleyenler de vardır. Bunları şöyle sırlayabiliriz: Eyyub es-Sahtiyanî, İbn Uyeyne, Ebu Hatim, Ebu Zur’a, İmam Şafii, Buhari, Şu’be (bk. İbn Hacer, Tehzib,9/440-443).

- Bununla beraber, Hz. Peygamber (asm), bu çok önemli bir konuda, canlı bir örnek olsun diye böyle bir şey yapmış ise, bu husus, elbette onun -Allah tarafından “en yüksek bir ahlak üzere olduğu” (Kalem, 68/4) bildirilen o erişilmez, eşsiz yüksek ahlakını zedeleyen bir boyutunun olduğunu düşünmek asla mümkün değildir.

Arkadaşlar bu @bilgelikyolunda olmayan arkadaşa rahatlıkla sahtekar diyebilirsiniz. veya gavur da diyebilirsiniz. HAdis taş gibi sahih ravisi sika(yani güvenilir) olan bir hadisi inkar etti, muhtemelen dinden çıkmıştır. GAVUUUUUUR
 

bilgelikyolunda

☆☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
8,300
Tepki puanı
530
Düşünce
Sünni
Madde 1 örneği
- Bu hadis rivayeti, Müslim’de üç şekilde gelmiştir. Üçünün de asıl ravisi Ebu Zübeyr, Hz. Cabir’den rivayet etmiştir.

Birinci rivayette: Hz. Cabir -özetle- şöyle demiştir:



İkinci rivayette: “Kadın şeytan suretinde gelir, şeytan suretinde gider.” manasına gelen bir ifade yoktur. (Müslim, a.y)

Üçüncü rivayette, sadece şu bilgi vardır:



- Aynı ravi’nin Hz. Cabir’den yaptığı üç rivayetin bu farklı ifadeleri, hadisin bir bütün olarak sahih kabul edilse bile, bazı ifadelerin bir sehiv sonucu olabileceği ihtimalini ortaya koymaktadır.

- Hadisin ravisi Ebu Zübeyr, birçok alim tarafından sika olarak kabul edilmiştir.

Ancak onun zayıf bir ravi olduğunu söyleyenler de vardır. Bunları şöyle sırlayabiliriz: Eyyub es-Sahtiyanî, İbn Uyeyne, Ebu Hatim, Ebu Zur’a, İmam Şafii, Buhari, Şu’be (bk. İbn Hacer, Tehzib,9/440-443).

- Bununla beraber, Hz. Peygamber (asm), bu çok önemli bir konuda, canlı bir örnek olsun diye böyle bir şey yapmış ise, bu husus, elbette onun -Allah tarafından “en yüksek bir ahlak üzere olduğu” (Kalem, 68/4) bildirilen o erişilmez, eşsiz yüksek ahlakını zedeleyen bir boyutunun olduğunu düşünmek asla mümkün değildir.

Arkadaşlar bu @bilgelikyolunda olmayan arkadaşa rahatlıkla sahtekar diyebilirsiniz. veya gavur da diyebilirsiniz. HAdis taş gibi sahih ravisi sika(yani güvenilir) olan bir hadisi inkar etti, muhtemelen dinden çıkmıştır. GAVUUUUUUR

Hakaretlerinizi aynen iade ederim.

Nasıl bir ruh haletiniz var ki olan hadislere ekleme ve çıkarmalar yapıp çarpıtan, üstüne de kaynağı yanlış yazan sitelerin sizi keklemesini normal karşılıyorsunuz?

Evet, Müslimde yukarıdaki hadisler var ama hiçbiri sizin Buharide olduğunu iddia ettiğiniz şekilde değil. Sizin iddianız "Peygamber nerede güzel bir kadın görse hemen eve koşar, hanımı Zeynep’le cinsel ilişkiye girerdi." idi. Buradan çıkan anlam, sürekli kadınlara bakan biri. Halbuki gerçek hiç öyle değil. Hadisin üç şeklinden de bu anlam çıkmıyor, olayın sadece bir kez yaşandığı anlamı çıkıyor. Alıntı yaptığınız site sizi yine keklemiş :)
 

alemdar27

☆☆☆
Üye
Mesajlar
793
Tepki puanı
156
Düşünce
Deist
Madde 1 örneği



Hakaretlerinizi aynen iade ederim.

Nasıl bir ruh haletiniz var ki olan hadislere ekleme ve çıkarmalar yapıp çarpıtan, üstüne de kaynağı yanlış yazan sitelerin sizi keklemesini normal karşılıyorsunuz?

Evet, Müslimde yukarıdaki hadisler var ama hiçbiri sizin Buharide olduğunu iddia ettiğiniz şekilde değil. Sizin iddianız "Peygamber nerede güzel bir kadın görse hemen eve koşar, hanımı Zeynep’le cinsel ilişkiye girerdi." idi. Buradan çıkan anlam, sürekli kadınlara bakan biri. Halbuki gerçek hiç öyle değil. Hadisin üç şeklinden de bu anlam çıkmıyor, olayın sadece bir kez yaşandığı anlamı çıkıyor. Alıntı yaptığınız site sizi yine keklemiş :)
yaw he he :sy: artiz Bu hadis ne anlama geliyor :
Resulullah (s.a.m) bir kadın gördü ve hanımı Zeyneb’e gitti, işini gördü, sonra da (tekrar) sahabenin yanına döndü ve:
‘Kadın şeytan suretinde gelir, şeytan suretinde gider. Şayet biriniz bir kadın görürse, kendi eşine gitsin. Bu onun içindekini giderir.’ diye buyurdu.” (Müslim, Nikah, 9)
Sen bir sahtekarsın ve yalancısın, doğru bilgiyi saklıyorsun. Şimdi tam bir pinokyo oldun. Kanınızda var.
 

bilgelikyolunda

☆☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
8,300
Tepki puanı
530
Düşünce
Sünni
yaw he he :sy: artiz Bu hadis ne anlama geliyor :
Resulullah (s.a.m) bir kadın gördü ve hanımı Zeyneb’e gitti, işini gördü, sonra da (tekrar) sahabenin yanına döndü ve:
‘Kadın şeytan suretinde gelir, şeytan suretinde gider. Şayet biriniz bir kadın görürse, kendi eşine gitsin. Bu onun içindekini giderir.’ diye buyurdu.” (Müslim, Nikah, 9)
Sen bir sahtekarsın ve yalancısın, doğru bilgiyi saklıyorsun. Şimdi tam bir pinokyo oldun. Kanınızda var.
Hakaretlerinizi aynen iade ediyorum. Hadisten de açıkça anlaşılacağı gibi olay bir kez yaşanmış. Sizin verdiğiniz kaynak olan Buharide böyle bir hadis yok. "Peygamber nerede güzel bir kadın görse hemen eve koşar, hanımı Zeynep’le cinsel ilişkiye girerdi." ifadesi Müslimde de yok. Buradan çıkan anlam, sürekli kadınlara bakan biri. Halbuki gerçek hiç öyle değil. Hadisin üç şeklinden de bu anlam çıkmıyor, olayın sadece bir kez yaşandığı anlamı çıkıyor. Kimin sahtekar olduğu belli :)
 

bilgelikyolunda

☆☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
8,300
Tepki puanı
530
Düşünce
Sünni
Madde 1 örneği
Bu tuvalete bile karışan allah, kendi arşını yaptırırken tuvalet yaptırmasını ise unutmuş!

Çünkü Yunus adı verilmiş bölümün 100 numaralı pasajında (rastlantıya bak! Nasıl da denk gelmiş! Mucize!) :D allah iman etmeyenlerin üstüne pislik yapar yazıyor! :ggsy:

Tuvalet yaptırmayı unutunca, sallayayım aşağı demiş, onu da iman etmeyenlere sallayayım ki boşa gitmesin!

Bir ifade bu kadar da adinin altında bayağı olur mu yahu! İfade "yec'alür rics"! Lan bu pislik yapmak demek yahu!

Sanırsın Kasımpaşa'da bir kahvehanede bıçkın Recai konuşuyor! "Laaa pislik yapma bana, pislik yaparım sana haaa!" :kay:
Rics, pis, murdar, necis olan şey, demektir. "yec'alür rics" pislik yapmak değil, pislik göndermek demektir. Her pislik kelimesini tuvaletle ilişkilendirmek, ilişkilendiren kişinin bilinç altını yansıtır. Kurandaki rics kelimesi tuvaletle alakalı kullanılmaz. Arapçada da mesela, "Raculun ricsun-pis adam" şeklinde kullanılışı meşhurdur.

Nasıl ki iyilikler insanın üzerine nur yağmasına vesile olur, günahlar da insanın üzerine rics yağmasına sebep olur. Bir süre sonra kişinin kalbi simsiyah olur.

"allah iman etmeyenlerin üstüne pislik yapar yazıyor!" deniliyor.

Ayette aklını kullanmayanlar yazıyor.

"Ey Ehli beyt (Peygamberin ev halkı) Allah sizden, rics (kir)i gidermek ve sizi tertemiz yapmak istiyor" (el-Ahzab, 33/32-33). Demek ki hem ricsi sadece tuvaletle ilişkilendirmek yanlış, hem de iman ettiği halde günah ve hatalar yüzünden Müslümanlara da rics bulaşmış olabilir.

Allahu Teâlâ, Kur'ân-ı Kerim'de cahiliye döneminden kalma maddi manevî bir çok şeyi rics olarak belirterek haram kılmıştır. Demek ki rics, sadece tuvaletle alakalı değildir.

"Ey iman edenler! Şarap, kumar, dikili taşlar, şans okları şeytanın amelinden birer ricstir. Bunlardan kaçının ki kurtuluşa eresiniz" (el-Maide, 5/91).

"Leş, yahut akıtılmış kan, yahut domuz eti-ki necis (rics) tir."(el-En'am, 6/145). Demek ki rics, sadece tuvaletle alakalı değildir.
 

bilgelikyolunda

☆☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
8,300
Tepki puanı
530
Düşünce
Sünni
Madde 1 örneği
Diyanet İşleri Meali (Yeni) TEVBE 97
Bedeviler (oysaki kuran lafzında araplar olarak geçer) inkâr ve nifak bakımından daha ileri ve Allah’ın peygamberine indirdiği hükümlerin sınırlarını tanımamaya daha yatkındırlar. Allah, hakkıyla bilendir, hüküm ve hikmet sahibidir.

Araplar inkar , nifak ve Allahın peygamberine indirdiği hükümlerin sınırlarını tanımadılarsa ve bu konuda şiddetli iseler o dönemdekiler başka bir ırktan mı geldi. Burdaki genelleme EBu bekir'i, ömeri, osmanı vb. kapsar mı. bu saydığım kişler arap değil miydi. La bu nebiçim ayet böyle. Beynim yandı.
(TAbi aklı evvel mealciler yine Allah'ın(muhammedin) arkasını toplamak için Kurandaki ARAPLAR ifadesini BEDEVİLER olarak çevirmişler. Ya müslimler kadar yalancı ve sahtekarlar var mıdır acaba yeryüzünde?
Ayette bariz bir şekilde Bedevi kelimesi geçiyor
الْاَعْرَابُ Bedevi
العرب Arap
 

alemdar27

☆☆☆
Üye
Mesajlar
793
Tepki puanı
156
Düşünce
Deist
Madde 1 örneği

Ayette bariz bir şekilde Bedevi kelimesi geçiyor
الْاَعْرَابُ Bedevi
العرب Arap
Hasta kardeşim kimi kekliyorsun. İyice kekçi oldun sen.
Bedevi بدوي
Arap عربي



kur'anın yazarı çok belagatlı(!) olduğu için bedevinin zaten okunduğu gibi bedevi olduğunu bilmiyor muydu?
bedevi kastedilseydi bedevi olarak yazılırdı ve bunda sıkıntı yoktur.
sizin sahtekar mealcilerde arapların itibarını kurtarmak için , yukarıdaki kelimeleri hep parantez içi ifalerle kurtarmaya çalışmışlar. Aslında sende .............. gibi biliyorsun bedevi anlamı içermediğini ancak yine salağa yatıyorsun.
 
Üst