Hadis İnkarcıları-2

Asker

Ayrıldı
Mesajlar
2,523
Tepki puanı
266
Düşünce
Sünni
Hadis inkârcıları: “Biz Kur’an’a uyarız. Kur’an bize yeter.” diyorlar. Sünnet düşmanlığını “Kur’ân-ı Kerim Müslümanlığı ve Kur’an-ı Kerim bize yeter” zırhıyla gizleyen hareketin mümessillerinin Kur’ân-ı Kerim'e ne kadar yabancı olduğunu adeta tescilleyen bir ayete bakacağız... Her şey Allah(c.c)'ın izniyle tabi ki.

Halkın avam tabasına genelde söyledikleri sözlerden bir kaçı;

  • Siz hadisler diyorsunuz da biz Buhari'nin yavelerini itibar etmeyiz.

  • Kardeşim bizi Peygamber'in sözleri bağlamaz bizi ancak Kur’ân-ı Kerim bağlar.

  • Kur’ân-ı Kerim bize yeter Peygamber ta 1400 yıl önce yaşamış gitmiş biz Kur’ân-ı Kerim'e uyarız kardeşim


  • Peygamber sadece tebliğcidir bize bir şey açıklama yetkisi yoktur Kur’ân-ı Kerim bize yeter.


İşte Kur’ân-ı Kerim Müslümanlığı adı altında gelinen son durum bu.

De ki: "Eğer Allah’ı seviyorsanız bana uyun ki Allah da sizi sevsin ve günahlarınızı bağışlasın. Allah çok bağışlayan, çok esirgeyendir." Âl-i İmrân Suresi - 31 . Ayet

Her şeyin alameti olduğu gibi Allah(c.c)'ı sevmenin de bir alameti vardır. Bu alamette Peygamber efendimize tabi olmaktır.
Ayetin açık beyanı ile kim Peygambere tabi olursa Allah(c.c)'ı seviyordur. Peki Peygamberimize tabi olursak ne kazanırız?
Ayet-i Kerime'nin devamı sorumuza cevap gelir;
"... Allah da sizi sevsin ve günahlarınızı bağışlasın. Allah çok bağışlayan, çok esirgeyendir." Âl-i İmrân Suresi - 31 . Ayet
Eğer Peygamberimize tabi olursak Allah(c.c)'ta bizi sever ve günahlarımızı affeder.
O halde Peygamberimize tabi olmak Allah(c.c)'ı sevmenin alameti olduğu gibi Allah(c.c) tarafından sevilmenin ve Allah(c.c)'ın affına mazhar olmanın da vesilesidir.


Şimdi, biz Kur’ân-ı Kerim'e uyarız Kur’ân-ı Kerim bize yeter diyerek sünnetsiz bir İslam ve Peygambersiz bir din kurmaya çalışanlar ya Kur'an-ı Kerim'i okumamakta ya okumakta lakin anlamamakta ya da anlamakta fakat manayı tahrif etmeye çalışmaktadırlar.


Âl-i İmrân Suresi - 31 . Ayet-i Kerime'si Allah(c.c)'ı seviyorsanız Allah(c.c)'ın Peygamberine tabi olun derken, kendilerini sözde Kur’ân-ı Kerim Müslümanları olarak tanıtan bu güruh biz Peygambere tabi olmayız sünnetine uymayız demektedirler. Kur’ân-ı Kerim bize eğer Allah(c.c)'ı seviyorsanız resulAllah'a tabi olun demektedir. Çünkü İslam sadece Kur’ân-ı Kerim'den ibaret değildir resulAllah'ın sünneti de dinin bir kaynağıdır ve bu sünnete tabi olmak Kur'an-ı Kerim'in emridir.

Kur'an-ı Kerim'in hangi emri nasıl yerine getirilecek hangi nehiyden nasıl içtinab edilecekse Efendimiz bunu bizzat yaşayarak göstermiştik. Hiç Şüphesiz o Kur'an-ı Kerim'i en iyi anlayan ve en mükemmel şekilde hayata geçirip tatbikat sahasına koyandır. Yani efendimiz Kur'an-ı Kerim'in canlı bir tefsiri ve yaşayan bir İslam'dır. Hem mana Kur'an-ı Kerim'e tabi olun olsaydı Allah(c.c) Resulünün getirdiği ayetleri alın onun şahsi açıklamalarını bırakın demez miydi? Ama öyle değil de mutlak bir ifade ile emrederek resulAllah'a tabi olun buyurmuştur. Allah(c.c) beni seven Resulüme tabi olsun derken Resulüne tabi olmayı sırf onun sünnetini inkar etmek için Kur'an-ı Kerim'e tabi olmaktır diye çevirenler ve bunu da Kur'an bize yeter maskesi altında icra edenler haşa Allah(c.c)'a haşa dini mi öğretmeye çalışmaktadır?

Peki Resule tabi olmadıkları zaman Kur'an-ı Kerim'e tabi olduklarını zanneden bu güruh gerçekten Kur'an-ı Kerim'e tabi midir?

Kur’ân-ı Kerim Müslümanlığı Kur’ân-ı Kerim Allah(c.c)'ı seviyorsanız Peygambere tabi olun derken Peygamberi aradan çıkartmak mıdır?

Kur’ân-ı Kerim Müslümanlığı hadisler etrafında şüpheler kurarak Peygamber efendimizin itibarsızlaştırmasına yönelik bir gayretin içine girmek midir?

Kur’ân-ı Kerim Müslümanlığı Allah Resulü'nün masumiyetini inkar edip haşa onun günahkar olabileceğini ve bu yüzden kendisine itaatin şart olmayacağını mı söylemek midir?

Kur’ân-ı Kerim Müslümanlığı Peygambersiz bir İslamiyet'in önünü açıp mucizelerin inkarı ile de risalete şehadet eden İlahi tasdikleri iptal etmek midir? Yoksa kendi kısır yorumları ile altını doldurak tahrif ettiği ayetlere insanlara inandırma çabası mıdır?

Bu şekilde binlerce din versiyonu çıkartıp İlahi nuru ağızlarıyla söndürme gayreti midir?

Kaynak:
 
Moderatör tarafından düzenlendi:

Asker

Ayrıldı
Mesajlar
2,523
Tepki puanı
266
Düşünce
Sünni
Peki sen şimdi sidik içme hadisi hakkında ne diyon? "Ben de olsam ben de içerim abi!!" mi diyon? Sonuçta sahih hadis, dimi ama..
Eve sahih hadistir. Konuyu buraya çekmeyiniz çünkü Kur'an-ı Kerim bize yeter Müslümanı değilsiniz, Müslüman değilsiniz.

Konunun dağılmasını istemiyorum o vesile olabilir dağılmasına.
 

Knightwalker

☆☆☆☆☆
Deneyimli
Mesajlar
6,441
Tepki puanı
2,016
Düşünce
Tarihselci
Hadis inkârcıları: “Biz Kur’an’a uyarız. Kur’an bize yeter.” diyorlar. Sünnet düşmanlığını “Kur’ân-ı Kerim Müslümanlığı ve Kur’an-ı Kerim bize yeter” zırhıyla gizleyen hareketin mümessillerinin Kur’ân-ı Kerim'e ne kadar yabancı olduğunu adeta tescilleyen bir ayete bakacağız... Her şey Allah(c.c)'ın izniyle tabi ki.

Halkın avam tabasına genelde söyledikleri sözlerden bir kaçı;

  • Siz hadisler diyorsunuz da biz Buhari'nin yavelerini itibar etmeyiz.

  • Kardeşim bizi Peygamber'in sözleri bağlamaz bizi ancak Kur’ân-ı Kerim bağlar.

  • Kur’ân-ı Kerim bize yeter Peygamber ta 1400 yıl önce yaşamış gitmiş biz Kur’ân-ı Kerim'e uyarız kardeşim


  • Peygamber sadece tebliğcidir bize bir şey açıklama yetkisi yoktur Kur’ân-ı Kerim bize yeter.


İşte Kur’ân-ı Kerim Müslümanlığı adı altında gelinen son durum bu.



Her şeyin alameti olduğu gibi Allah(c.c)'ı sevmenin de bir alameti vardır. Bu alamette Peygamber efendimize tabi olmaktır.
Ayetin açık beyanı ile kim Peygambere tabi olursa Allah(c.c)'ı seviyordur. Peki Peygamberimize tabi olursak ne kazanırız?
Ayet-i Kerime'nin devamı sorumuza cevap gelir;

Eğer Peygamberimize tabi olursak Allah(c.c)'ta bizi sever ve günahlarımızı affeder.
O halde Peygamberimize tabi olmak Allah(c.c)'ı sevmenin alameti olduğu gibi Allah(c.c) tarafından sevilmenin ve Allah(c.c)'ın affına mazhar olmanın da vesilesidir.


Şimdi, biz Kur’ân-ı Kerim'e uyarız Kur’ân-ı Kerim bize yeter diyerek sünnetsiz bir İslam ve Peygambersiz bir din kurmaya çalışanlar ya Kur'an-ı Kerim'i okumamakta ya okumakta lakin anlamamakta ya da anlamakta fakat manayı tahrif etmeye çalışmaktadırlar.


Âl-i İmrân Suresi - 31 . Ayet-i Kerime'si Allah(c.c)'ı seviyorsanız Allah(c.c)'ın Peygamberine tabi olun derken, kendilerini sözde Kur’ân-ı Kerim Müslümanları olarak tanıtan bu güruh biz Peygambere tabi olmayız sünnetine uymayız demektedirler. Kur’ân-ı Kerim bize eğer Allah(c.c)'ı seviyorsanız resulAllah'a tabi olun demektedir. Çünkü İslam sadece Kur’ân-ı Kerim'den ibaret değildir resulAllah'ın sünneti de dinin bir kaynağıdır ve bu sünnete tabi olmak Kur'an-ı Kerim'in emridir.

Kur'an-ı Kerim'in hangi emri nasıl yerine getirilecek hangi nehiyden nasıl içtinab edilecekse Efendimiz bunu bizzat yaşayarak göstermiştik. Hiç Şüphesiz o Kur'an-ı Kerim'i en iyi anlayan ve en mükemmel şekilde hayata geçirip tatbikat sahasına koyandır. Yani efendimiz Kur'an-ı Kerim'in canlı bir tefsiri ve yaşayan bir İslam'dır. Hem mana Kur'an-ı Kerim'e tabi olun olsaydı Allah(c.c) Resulünün getirdiği ayetleri alın onun şahsi açıklamalarını bırakın demez miydi? Ama öyle değil de mutlak bir ifade ile emrederek resulAllah'a tabi olun buyurmuştur. Allah(c.c) beni seven Resulüme tabi olsun derken Resulüne tabi olmayı sırf onun sünnetini inkar etmek için Kur'an-ı Kerim'e tabi olmaktır diye çevirenler ve bunu da Kur'an bize yeter maskesi altında icra edenler haşa Allah(c.c)'a haşa dini mi öğretmeye çalışmaktadır?

Peki Resule tabi olmadıkları zaman Kur'an-ı Kerim'e tabi olduklarını zanneden bu güruh gerçekten Kur'an-ı Kerim'e tabi midir?

Kur’ân-ı Kerim Müslümanlığı Kur’ân-ı Kerim Allah(c.c)'ı seviyorsanız Peygambere tabi olun derken Peygamberi aradan çıkartmak mıdır?

Kur’ân-ı Kerim Müslümanlığı hadisler etrafında şüpheler kurarak Peygamber efendimizin itibarsızlaştırmasına yönelik bir gayretin içine girmek midir?

Kur’ân-ı Kerim Müslümanlığı Allah Resulü'nün masumiyetini inkar edip haşa onun günahkar olabileceğini ve bu yüzden kendisine itaatin şart olmayacağını mı söylemek midir?

Kur’ân-ı Kerim Müslümanlığı Peygambersiz bir İslamiyet'in önünü açıp mucizelerin inkarı ile de risalete şehadet eden İlahi tasdikleri iptal etmek midir? Yoksa kendi kısır yorumları ile altını doldurak tahrif ettiği ayetlere insanlara inandırma çabası mıdır?

Bu şekilde binlerce din versiyonu çıkartıp İlahi nuru ağızlarıyla söndürme gayreti midir?

Kaynak:
Dayı bence sana ekmek çıkmaz artık bu forumdan. Tükkanı kapa git istersen. :)
 

Knightwalker

☆☆☆☆☆
Deneyimli
Mesajlar
6,441
Tepki puanı
2,016
Düşünce
Tarihselci
Hadis inkârcıları: “Biz Kur’an’a uyarız. Kur’an bize yeter.” diyorlar. Sünnet düşmanlığını “Kur’ân-ı Kerim Müslümanlığı ve Kur’an-ı Kerim bize yeter” zırhıyla gizleyen hareketin mümessillerinin Kur’ân-ı Kerim'e ne kadar yabancı olduğunu adeta tescilleyen bir ayete bakacağız... Her şey Allah(c.c)'ın izniyle tabi ki.

Halkın avam tabasına genelde söyledikleri sözlerden bir kaçı;

  • Siz hadisler diyorsunuz da biz Buhari'nin yavelerini itibar etmeyiz.

  • Kardeşim bizi Peygamber'in sözleri bağlamaz bizi ancak Kur’ân-ı Kerim bağlar.

  • Kur’ân-ı Kerim bize yeter Peygamber ta 1400 yıl önce yaşamış gitmiş biz Kur’ân-ı Kerim'e uyarız kardeşim


  • Peygamber sadece tebliğcidir bize bir şey açıklama yetkisi yoktur Kur’ân-ı Kerim bize yeter.


İşte Kur’ân-ı Kerim Müslümanlığı adı altında gelinen son durum bu.



Her şeyin alameti olduğu gibi Allah(c.c)'ı sevmenin de bir alameti vardır. Bu alamette Peygamber efendimize tabi olmaktır.
Ayetin açık beyanı ile kim Peygambere tabi olursa Allah(c.c)'ı seviyordur. Peki Peygamberimize tabi olursak ne kazanırız?
Ayet-i Kerime'nin devamı sorumuza cevap gelir;

Eğer Peygamberimize tabi olursak Allah(c.c)'ta bizi sever ve günahlarımızı affeder.
O halde Peygamberimize tabi olmak Allah(c.c)'ı sevmenin alameti olduğu gibi Allah(c.c) tarafından sevilmenin ve Allah(c.c)'ın affına mazhar olmanın da vesilesidir.


Şimdi, biz Kur’ân-ı Kerim'e uyarız Kur’ân-ı Kerim bize yeter diyerek sünnetsiz bir İslam ve Peygambersiz bir din kurmaya çalışanlar ya Kur'an-ı Kerim'i okumamakta ya okumakta lakin anlamamakta ya da anlamakta fakat manayı tahrif etmeye çalışmaktadırlar.


Âl-i İmrân Suresi - 31 . Ayet-i Kerime'si Allah(c.c)'ı seviyorsanız Allah(c.c)'ın Peygamberine tabi olun derken, kendilerini sözde Kur’ân-ı Kerim Müslümanları olarak tanıtan bu güruh biz Peygambere tabi olmayız sünnetine uymayız demektedirler. Kur’ân-ı Kerim bize eğer Allah(c.c)'ı seviyorsanız resulAllah'a tabi olun demektedir. Çünkü İslam sadece Kur’ân-ı Kerim'den ibaret değildir resulAllah'ın sünneti de dinin bir kaynağıdır ve bu sünnete tabi olmak Kur'an-ı Kerim'in emridir.

Kur'an-ı Kerim'in hangi emri nasıl yerine getirilecek hangi nehiyden nasıl içtinab edilecekse Efendimiz bunu bizzat yaşayarak göstermiştik. Hiç Şüphesiz o Kur'an-ı Kerim'i en iyi anlayan ve en mükemmel şekilde hayata geçirip tatbikat sahasına koyandır. Yani efendimiz Kur'an-ı Kerim'in canlı bir tefsiri ve yaşayan bir İslam'dır. Hem mana Kur'an-ı Kerim'e tabi olun olsaydı Allah(c.c) Resulünün getirdiği ayetleri alın onun şahsi açıklamalarını bırakın demez miydi? Ama öyle değil de mutlak bir ifade ile emrederek resulAllah'a tabi olun buyurmuştur. Allah(c.c) beni seven Resulüme tabi olsun derken Resulüne tabi olmayı sırf onun sünnetini inkar etmek için Kur'an-ı Kerim'e tabi olmaktır diye çevirenler ve bunu da Kur'an bize yeter maskesi altında icra edenler haşa Allah(c.c)'a haşa dini mi öğretmeye çalışmaktadır?

Peki Resule tabi olmadıkları zaman Kur'an-ı Kerim'e tabi olduklarını zanneden bu güruh gerçekten Kur'an-ı Kerim'e tabi midir?

Kur’ân-ı Kerim Müslümanlığı Kur’ân-ı Kerim Allah(c.c)'ı seviyorsanız Peygambere tabi olun derken Peygamberi aradan çıkartmak mıdır?

Kur’ân-ı Kerim Müslümanlığı hadisler etrafında şüpheler kurarak Peygamber efendimizin itibarsızlaştırmasına yönelik bir gayretin içine girmek midir?

Kur’ân-ı Kerim Müslümanlığı Allah Resulü'nün masumiyetini inkar edip haşa onun günahkar olabileceğini ve bu yüzden kendisine itaatin şart olmayacağını mı söylemek midir?

Kur’ân-ı Kerim Müslümanlığı Peygambersiz bir İslamiyet'in önünü açıp mucizelerin inkarı ile de risalete şehadet eden İlahi tasdikleri iptal etmek midir? Yoksa kendi kısır yorumları ile altını doldurak tahrif ettiği ayetlere insanlara inandırma çabası mıdır?

Bu şekilde binlerce din versiyonu çıkartıp İlahi nuru ağızlarıyla söndürme gayreti midir?

Kaynak:
Soru 1:
Alâk suresi 10. ayete göre Kur'an ayetleri inmeye başlamadan önce Hz. Muhammed namaz kılıyormuş, şimdiki kılınan namazlarda Kur'an'dan sureler okunuyor, hatta “Fatiha'sız namaz olmaz.” diye hadisler var ancak o zaman daha Fatiha suresi indirilmemişti. (Kaynak: http://www.islam-tr.net/…-namazi-yoktur-hadisi.html) Hz. Muhammed’in kıldığı namazla şimdiki kılınan namaz farklı mı? Allah tarafından Hz. Muhammed'e öğretilen namaz aynı namaz değil mi? Eğer aynı namaz değil ise bugün kıldığımız namazı bize kim öğretti? Hz. Muhammed'den başka Allah'tan vahiy alan mı var?

Soru 2:
Hangi mezhebin doğru olduğunu nereden bilebiliriz? tek güvenilir kaynak olarak gördüğümüz Kur’anı kerimde açıklanmayan konuları araştırmak için başvurduğumuz, hadislerin, hocaların hangilerinin doğru olduğuna nasıl karar verebiliriz? size göre mezhep ayrılıklarının oluşmasına ne neden olmuştur?

Soru 3: ALLAH EL SIKIŞIR MI?

Kuran: Ve hiçbir şey O’nun dengi değildir.
112- İhlas Suresi 4
Hadis: Allah benimle görüştü ve el sıkıştı. Elini iki omuzum arasına koydu. Öyle ki parmaklarının soğukluğunu iki göğsüm arasında hissettim.”
Hanbel 5/243

Soru 4:
DİN DEĞİŞTİREN ÖLDÜRÜLSÜN MÜ?

Kuran:
Dinde zorlama yoktur.
2-Bakara Suresi 256
Hadis: “Dinini değiştireni öldürün.”
Nesai 7-8/14; Buhari 12/1883

Soru 5:
ÖLÜNÜN SUÇU NE ?

Kuran: Doğrusu hiçbir günahkâr bir başkasının günah yükünü yüklenmez.
553-Necm Suresi 38
Hadis: “Ölü, ailesinin kendisi için ağlamasından dolayı azaba uğratılır.”
Buhari-K. Cemiz 32, 33, 34
 

Knightwalker

☆☆☆☆☆
Deneyimli
Mesajlar
6,441
Tepki puanı
2,016
Düşünce
Tarihselci
Soru 6:
KADIN DÜŞMANLIĞI

Kuran: Ben sizden erkek olsun, kadın olsun hiçbir çalışanın ürettiğini boşa çıkarmayacağım. Hepiniz birbirinizdensiniz.
3-Ali İmran Suresi 195
Hadis: “Kadınlar arasında iyi kadın, yüz tane karga arasında alaca bir karga gibidir.”
Buhari 9/1391

Soru 7:
EN BÜYÜK AZAP RESSAMLARA MI ?

Kuran: Gerçekten Allah kendisine ortak koşulmasını bağışlamaz. Bunun dışında kalanı ise dilediği kişi için bağışlar.
4-Nisa Suresi 48
Hadis: “Cehennemde en şiddetli azaba uğratılacak kişiler ressamlardır.”
Buhari-Tesavir, 89

SORU 8:

PEYGAMBERİMİZ HİÇ ZALİM OLUR MU ?

Kuran: Seni alemlere yalnızca rahmet olarak gönderdik.
21-Enbiya Suresi 107
Hadis: “Ureyne ve Ukeyle kabilelerinden bir grup Medine’ye gelerek Müslüman oldular. Medine’nin havası onlara dokununca Peygamber onlara deve sidiği içmelerini öğütledi. Adamlar develeri dağıttılar ve çobanı da öldürdüler. Peygamber onları yakalattı, ellerini ve ayaklarını kesti, gözlerini oydu, çölde susuz ölüme terk etti. Biz onlara su vermek isteyince, Peygamber bizi engelledi.”

Buhari Tıp5/1, Hanbel 3/107,163
 
Moderatör tarafından düzenlendi:

Asker

Ayrıldı
Mesajlar
2,523
Tepki puanı
266
Düşünce
Sünni
@Knightwalker hadisler konumuz değil konumuz sizin(sünnet inkarcıları)hadisleri inkar etmeniz. Şışarmayınız iki dakika ciddi olma ve karakter sahibi iseniz öyle davranın daha fazla şımarmaya lüzum yoktur.
 

mad hatter

☆☆☆
Deneyimli
Mesajlar
1,082
Tepki puanı
767
Düşünce
Bağımsız
Eve sahih hadistir. Konuyu buraya çekmeyiniz çünkü Kur'an-ı Kerim bize yeter Müslümanı değilsiniz, Müslüman değilsiniz.

Konunun dağılmasını istemiyorum o vesile olabilir dağılmasına.
Konuyu nereye çekmeyeyim, sahih hadis değil mi konu? Sen madem hadisler başımız üstü diyorsun, sidik içmeye nasıl bakıyorsun diye soruyorum, dürüstçe cevap ver işte sen de, alla alla...
 

Asker

Ayrıldı
Mesajlar
2,523
Tepki puanı
266
Düşünce
Sünni
Bu saatten sonra Allah Resulünün sünnetini öyle inkar edene ve kendine Müslüman diyenlere Ayet-i Kerimeleri atacağım, akıllarınca cevap verdiklerini sananları bekliyorum.

Allah(c.c)'ın en sevdiği kulu olan Hz. Muhammed(sav)'i sünnetini inkar edenin aklında şüphe duyarım.

Ya Kur'an-ı Kerim'i okumamıştır, ya okumuş lakin anlamamıştır ya da okumuş lakin manasını tahrif etmeye çalışmaktadır.
 

Knightwalker

☆☆☆☆☆
Deneyimli
Mesajlar
6,441
Tepki puanı
2,016
Düşünce
Tarihselci
Bu saatten sonra Allah Resulünün sünnetini öyle inkar edene ve kendine Müslüman diyenlere Ayet-i Kerimeleri atacağım, akıllarınca cevap verdiklerini sananları bekliyorum.

Allah(c.c)'ın en sevdiği kulu olan Hz. Muhammed(sav)'i sünnetini inkar edenin aklında şüphe duyarım.

Ya Kur'an-ı Kerim'i okumamıştır, ya okumuş lakin anlamamıştır ya da okumuş lakin manasını tahrif etmeye çalışmaktadır.
Hadis: b- Oruçlu kişinineşini öpüp öpemeyeceği husûsundaki kendisine intikal ettirilen tartışmayabizzat Allah'ın Resûlü'nün davranışıyla açıklık getirmek için Hz. Âişe annemizAllah'ın Resûlü'nün oruçlu iken kendisini öptüğünü duyurmuştur.7
Kaynak:7 Ebû Davûd K. Sıyam B. 33 (Hn. 2369). Müsned6/123.

Hadis:"Allah'ınResûlü, eşiyle sevişir ve öperdi."5
Kaynak:5 Zâdül-Meâd 3/147.
 

Ekler

  • 9.jpg
    9.jpg
    22.1 KB · Görüntüleme: 24

Asker

Ayrıldı
Mesajlar
2,523
Tepki puanı
266
Düşünce
Sünni
@Knightwalker Ayet-i Kerime var iken neyi inkar ediyorsun?

Miraç var, recm var, sünnet vahiy Kur'an-ı Kerim ve sünnet bir bütün Ayet-i Kerime var adam gibi cevabın varsa ver yoksa nefsi olarak sünneti inkar ettiğini de bil.
 

Asker

Ayrıldı
Mesajlar
2,523
Tepki puanı
266
Düşünce
Sünni
Konumuzu farklı yerlere çekilmesine vesile olabilecek mesajları yazma!

De ki: "Eğer Allah’ı seviyorsanız bana uyun ki Allah da sizi sevsin ve günahlarınızı bağışlasın. Allah çok bağışlayan, çok esirgeyendir." Âl-i İmrân Suresi - 31 . Ayet
Şimdi, biz Kur’ân-ı Kerim'e uyarız Kur’ân-ı Kerim bize yeter diyerek sünnetsiz bir İslam ve Peygambersiz bir din kurmaya çalışanlar ya Kur'an-ı Kerim'i okumamakta ya okumakta lakin anlamamakta ya da anlamakta fakat manayı tahrif etmeye çalışmaktadırlar.
 

Asker

Ayrıldı
Mesajlar
2,523
Tepki puanı
266
Düşünce
Sünni
@Knightwalker cahil, önce Kur'an-ı Kerim haşa tarihseldir dedin hükümleri geçersiz saydın aklınca-ki yok aklın- sonra sünneti inkar ettin şimdi ise sünneti emreden Ayet-i Kerime'yi okuduğun halde cevap vermeyip kaçmaya çalışıyorsun düşme kardeşim nefsine yenik düşme.
 

Knightwalker

☆☆☆☆☆
Deneyimli
Mesajlar
6,441
Tepki puanı
2,016
Düşünce
Tarihselci
Konumuzu farklı yerlere çekilmesine vesile olabilecek mesajları yazma!

De ki: "Eğer Allah’ı seviyorsanız bana uyun ki Allah da sizi sevsin ve günahlarınızı bağışlasın. Allah çok bağışlayan, çok esirgeyendir." Âl-i İmrân Suresi - 31 . Ayet
“Benden Kuran dışında hiçbir şey yazmayın. Kim benden Kuran dışında bir şey yazmışsa imha etsin.” (Müslim, Sahihi Müslim, Kitab-ı Zühd; Hanbel, Müsned, 3/12, 21, 33)
 

Asker

Ayrıldı
Mesajlar
2,523
Tepki puanı
266
Düşünce
Sünni
“Benden Kuran dışında hiçbir şey yazmayın. Kim benden Kuran dışında bir şey yazmışsa imha etsin.” (Müslim, Sahihi Müslim, Kitab-ı Zühd; Hanbel, Müsned, 3/12, 21, 33)
Konumuz hadisler değil hadisleri ve sünneti inkar edişin! Ayet-i Kerime var. Ayet-i Kerime olduğu halde haşa çelişki mi var demek istiyorsun?
 

Asker

Ayrıldı
Mesajlar
2,523
Tepki puanı
266
Düşünce
Sünni
Azıcık aklın olsa bu rivayet neden var? Diye düşünür araştırırdın diye tahmin ediyorum.
 

Son konular

Üst