İnançsızlık hikayem

NoTThingLosE

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
2,175
Tepki puanı
419
Düşünce
Muvahhid
Demek ki konunun müslümanlıkla alakası yokmuş insanın müslüman olup olması farketmiyor sende çirkinleşebiliyorsun. @Burcuva bana aklında sorun mu var ? Dediğinde ben şikayet etmiştim ve sende beni savundum ve onun kişiliğine laf söyledin ama şimdi sen bana Rahatsız mısın diyorsun ?


KENDİYLE ÇELİŞEN SADECE BEN DEĞİLMİŞİM.
Nerede çirkinleşmişim? Çünkü kaç mesajdır tevrat zımbırtısını zırvalayıp duruyorsun. Ben yahudi miyim? Banane tevrattan. Anlatamadım gitti sana.. Hala 4 kitap mitap zırvalıyorsun.
 

Yuşa

☆☆☆
Üye
Mesajlar
790
Tepki puanı
160
Düşünce
Agnostik
Nerede çirkinleşmişim? Çünkü kaç mesajdır tevrat zımbırtısını zırvalayıp duruyorsun. Ben yahudi miyim? Banane tevrattan. Anlatamadım gitti sana.. Hala 4 kitap mitap zırvalıyorsun.
Ne yazmışsın burda? Bu soru değil. Görücez demek. Soruysa neden ben cevap vermeden (sanki evet demişim gibi) "o zaman idrak ettirebiliyor" diyorsun?
Bak mesela burda Nerede çirkinleşmişim diyorsun sonra sanki ben nerede çirkinleştiğini göstermişim gibi çünkü kaç mesajdır....diye devam ediyorsun
(:D (:D anladın mı ? bunu herkes yapabilir.ZIRVALAMA

Tevratta Hz.Adem yüzünden Dünya'ya gönderildiğimiz.Hz.Havva yüzünden de kadınların erkeklerin himayesi altına verildiği yazıyor yani bu kurallar bu dönemde de geçerli anladın mı ? Ben yahudi miyim ? Diyipde geçiştiremezsin konunun müslümanlıkla yahudilikle ilgisi yok konu Allah'ın kitaplarına iman ile ilgisi var.Yani imanın şartlarıyla ilgisi var.


Hz.Havva elmayı yedi diye ceza olarak kadınlar erkek himayesi altında.
Hz.Adem elmayı yedi diye ceza olarak insanlar dünyaya gönderildi.

Adalet yok.
Merhamet yok.


Kadın ve erkek arasında adaletsizlik eşitsizlik yok diyorsunuz birde lan arasında adaletsizlik ve eşitsizlik olmasa Allah bunun adına ceza mı koyar bir - yön var ki Allah buna ceza demiş dimi ?

Azıcık kafanı çalıştır.
 
Yazarı tarafından düzenlendi:

NoTThingLosE

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
2,175
Tepki puanı
419
Düşünce
Muvahhid
Anlamıyorsun. Hala tevrat diyorsun.... Valla ben daha çoluk çocuğa laf yetiştiremem, yetiştirecek varsa Allah sabır versin.
 

Yuşa

☆☆☆
Üye
Mesajlar
790
Tepki puanı
160
Düşünce
Agnostik
Anlamıyorsun. Hala tevrat diyorsun.... Valla ben daha çoluk çocuğa laf yetiştiremem, yetiştirecek varsa Allah sabır versin.
Ya bırak ya düpe düz haklıyım işte bugüne kadar 3 4 gün tartıştığımız biliyordum.Ama bakıyorumda 2.günden pes ettin.Çok açık haksızlık var bunu kabul et.
 
Mesajlar
70
Tepki puanı
11
Düşünce
Ateist
Kendinle çelişiyorsun?

Sonsuz kudret sahibi bir tanrının senin gibi aciz bir insanla uğraşması? Eğer çıkıp sizlere gözükse, işte ben o zaman onun tanrılığından şüphe ederim.
Sonsuuuz kudret sahibi bir tanrı;
şu aciz insanın,saçını örtmesini,helaya sol ayakla girmesini,ayakta işemesini kontrol ediyor ya pessss yani.
bu kadar küçük işlerle uğraşıp, kendini kanıtlayamamış olmasıdır asıl garip olan...
yazsana gökyüzüne bulutlarla;
naapıosunuz-kendinize gelin-hüooop falan diye de 124.000 peygamberle hizaya getiremediklerin şöyle bi hizaya gelse?
zaten tanrı ne zaman kaybediyor biliyo musun?
insan bedenine sığmayı kabul ettiği zaman...
bu topicten önce deve sidikli topiğinizi okudum resmen tiksindim sen ve avanenden. deve sidiği içmeyi bile mazur görüp,ibni sinadan örneklerle falan kanıtlamaya çalışıp sıvamanız gerçekten çok vahim.
hep derim.
bu mevzulardaki eşik;
sana cenneti müjdeleyen adamın şu dünyadaki, mal-mülk,iktidar ve kadın hırsına bakıyorum da; BEN UTANIYORUM...
kadın demişken,evlatlığının karısını kendisine karı yapan ve 9 yaşındaki kızla gerdeğe giren herif cennetin başköşesinde sizi bekliyormuş.
Ben mi?
Yansın lan öyle cennet diyorum....

işinize gelmeyen hadisleri reddediyorsunuz ama ben ekleyeyim yine de; Buhari Nikah38
gelinli olan daha da vahim ki ayettir kendileri; Ahzab37
kaaaaç kişiye teklif ettim şu gelinli ayetteki marjinalliği yapın diye. Hatta düğününü bile yapmayı teklif ettim zorluk olmasın diye ki zorluk olmaması gerektiği ifade ediliyor ayette. daha tatbik edecek delikanlı müslüm göremedim.
hatırın kalmasın sana da teklif edeyim nothing?
 

NoTThingLosE

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
2,175
Tepki puanı
419
Düşünce
Muvahhid
Sonsuuuz kudret sahibi bir tanrı;
şu aciz insanın,saçını örtmesini,helaya sol ayakla girmesini,ayakta işemesini kontrol ediyor ya pessss yani.
Saçını örtmesi dışındakilerle ilgilendiğini söylemek zırvalamaktan başka bir şey değil. Saçını örtme konusunu da açıklamakla uğraşmamıza gerek yok.
naapıosunuz-kendinize gelin-hüooop falan diye de 124.000 peygamberle hizaya getiremediklerin şöyle bi hizaya gelse?
Emin ol öyle yapsa bile hizaya gelemeyecek kadar nankör insanlar var. O yüzden ahiret zamanı asıl hizaya geçilecek zamandır. O zaman en nankör en pislik insan bile rabbinin önünde diz çökücektir.
insan bedenine sığmayı kabul ettiği zaman...
İnsan bedenine sığdığını mı düşünüyorsun?
kadın demişken,evlatlığının karısını kendisine karı yapan ve 9 yaşındaki kızla gerdeğe giren herif cennetin başköşesinde sizi bekliyormuş.
Ben mi?
Yansın lan öyle cennet diyorum....
Bu konuyu uzun uzun açıkladık.
 
Mesajlar
70
Tepki puanı
11
Düşünce
Ateist
ama bana hiç cevap yok?!
neyi açıkladın mesela?
helaya sol ayakla girmeyi zırva mı kabul ediyorsun? Deve sidiği içmenin faydaları topiğinde devenin sidiğiyle oldukça ilgiliydin gördüğüm kadarıyla?
nankör falan derken tıpkı efendin gibi mucize gösteremeyince yan çizmek en güzeli desene :)
insan bedenine sığmaktan ne anladın?
neden peygamber denen şarlatanlar var? 8 milyar insana aynı anda kitap gönderemiyor mu bu yaratıcı? samanyolu galaksisinde 400 milyar yıldız var yahu 8 milyar kitap ne ki? peygamberle bir şeyleri tebliğ etmeye çalışmak ne büyük acizliktir? peygamberle tebliğ etmeye kalkarsan,insan bedenine sığmayı kabul ediyorsundur ki bu daha büyük acizliktir!
gelinini karısı yapmasını miden kaldırıyorsa senin de mide değil işkembe sahibi olduğunu gösterir!
hodri meydan
gelinini karın yap, açıklamasını bana değil eşine-dostuna-komşuna yaparsın ben ona da kabulüm!
sana açık çek. düğünün benden!
plaket töreni falan istersen onu da ayarlarız.
salon çıkışı seni taşlayanları da hacı sayar mıyız?
9 yaşındaki kızla gerdeği nasıl açıkladınız? ayşenin yaşını 18mi yaptınız 21mi?
50'sinde bir herifin 18 yaşındaki kızla gerdeğe girmesini hazmediyor yani miden?
bak yine mide geçti.mideyle ilgili bi ayet var mıydı kuranda?
spermi, sırt kemiğiyle göğüs kafesi arasında üreten bi ürolog vardı hatırladığım ama mideli ayet hatırlamıyorum...
50sindeyken 18 yaşında kızı alan şimdilik 3. sayfa gazete haberi oluyor, kamu spotundaki takma dişli zerzavat oluyor dikkat edersen.çünkü sene 2020....
işte eşik burası.
tanıdığım insanlara bu ayeti söylediğimde yeni dava aldığımı sanıyorlar.
evlatlığının karısını kendine karı yapan sapkın için okkalı küfürler de geliyor ama bunun peygamber olduğunu öğrendiklerinde inanmıyorlar %99'u.
benim allahım öyle şey söylemez diyorlar :)
neyini açıklıyosun hala daha şu iğrençliğin?
sorsan en ahlaksız biziz, sen bunu ahlakın hangi dalında inceliyorsun?
ensestin 50 tonu diyeceğim de bunu yapan 1 insan evladı daha olmuş mudur acaba dünyada ?!
 

NoTThingLosE

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
2,175
Tepki puanı
419
Düşünce
Muvahhid
ama bana hiç cevap yok?!
neyi açıkladın mesela?
helaya sol ayakla girmeyi zırva mı kabul ediyorsun? Deve sidiği içmenin faydaları topiğinde devenin sidiğiyle oldukça ilgiliydin gördüğüm kadarıyla?
Forumda aratarak aynı şeyleri yüzlerce kez yazdığımızı görürsün. Ben Kuran'da geçmeyen çoğu şeyi zırva kabul ediyorum.
neden peygamber denen şarlatanlar var? 8 milyar insana aynı anda kitap gönderemiyor mu bu yaratıcı? samanyolu galaksisinde 400 milyar yıldız var yahu 8 milyar kitap ne ki? peygamberle bir şeyleri tebliğ etmeye çalışmak ne büyük acizliktir? peygamberle tebliğ etmeye kalkarsan,insan bedenine sığmayı kabul ediyorsundur ki bu daha büyük acizliktir!
"Eğer Senin Rabbin dileseydi, dünyada ne kadar insan varsa hepsi imana gelirdi." Bak Rabbim Yunus suresinde ne diyor.
9 yaşındaki kızla gerdeği nasıl açıkladınız? ayşenin yaşını 18mi yaptınız 21mi?
50'sinde bir herifin 18 yaşındaki kızla gerdeğe girmesini hazmediyor yani miden?
50 yaşına kadar kendisinden 15 yaş büyük bir dul kadınla evlilik yapan birisine şehvet düşkünü demek büyük acizliktir. Şehvetin en azgın olduğu zamanlarda bile böyle olan bir insandan şehvet düşkünü diye bahsetmek terbiyesizlikten başka bir şey değil.
sorsan en ahlaksız biziz, sen bunu ahlakın hangi dalında inceliyorsun?
ensestin 50 tonu diyeceğim de bunu yapan 1 insan evladı daha olmuş mudur acaba dünyada ?!
Bu kadar net konuştuğuna göre şehvetine ve nefsine sahip çıkabilen bir adam olduğundan şüphem yok. Ama eğer gözün sağa sola bile kayıyorsa şunları yazarken utanmalısın. Ettiğiniz iftiraların hamdolsun doğrularını biliyoruz. Yoksa çok fitneli bu yazdıklarınız şeyler. O dediğiniz insanlar da dinini dahi bilmeyen, anadan ülyan Müslüman olan, Müslüman olduklarının farkında olmayan kesimler.
 
Mesajlar
70
Tepki puanı
11
Düşünce
Ateist
Forumda aratarak aynı şeyleri yüzlerce kez yazdığımızı görürsün. Ben Kuran'da geçmeyen çoğu şeyi zırva kabul ediyorum.
Desene büyük bir zırvalığa gitti bizim çükler??? hem de kocaman kusursuz yarattık ayeti de varken?(tin4) :)
zira kuranda sünnet diye bir kavram yok!
"Eğer Senin Rabbin dileseydi, dünyada ne kadar insan varsa hepsi imana gelirdi." Bak Rabbim Yunus suresinde ne diyor.
o halde “allah dilediğini şaşırtır, dilediğini de doğru yola getirir.”(fatır8) sözü ne anlama gelmektedir? allah dilediğini şaşırtırsa, şaşırmış olanlar neden cehennemde cezalandırılırlar? allah dilediğini doğru yola getirirse doğru yola gelenler neden cennet ile ödüllendirilirler? kimin şaşırıp kimin doğru yola geleceğine allah karar veriyorsa hesap günü nedendir?
sonucu belli imtihan mı olur diye hiç düşünmedin mi? bana sorulsa belki de ben hiç dünyaya gelmek istemeyecektim??? fıkıhder davasının müşteki avukatıydım ve o tabloyu keşke hiç görmeseydim. lan ben şu şerefsizlerin suratını görmeye mecbur muydum? bu şerefsizler çocuklara tecavüz ederken bu allah neredeydi? neden bu çocuklara böyle bir kader yazdı??? bu dünyada cezaları görüldü fakat varsa o yaratıcı öbür dünyada da iki elim yakasında olacak bu yüzden. and olsun o çocukların hesabını orada da soracağım bizzat kendisine! sanırım o çocuklardan özür dileyecek yüce yaratıcı!
50 yaşına kadar kendisinden 15 yaş büyük bir dul kadınla evlilik yapan birisine şehvet düşkünü demek büyük acizliktir. Şehvetin en azgın olduğu zamanlarda bile böyle olan bir insandan şehvet düşkünü diye bahsetmek terbiyesizlikten başka bir şey değil.
görmüyor musun buradaki inceyi? 25 yaşına kadar kimsenin kız vermediği epilepsili abdullahın yetimi, 40 yaşında dul ve çocuklu ultra zengin bir kadınla evleniyor????? kendinden pay biçsene biraz? sen 25 yaşında bakir bir erkek olarak 40 yaşında dul ve çocuklu bir kadınla evlenir misin? ben evlenmem mesela ama masal 7. yüzyılda geçiyor...;) hatice ölene kadar 2. 3. karıyı alamaması haticenin kudretinden kaynaklanıyor işte anlasana?! madem kadın sığınma evi kuracaktı pekala bunu hatice zamanında da yapamaz mıydı? hem de kendisini peygamber olarak tanıyan ilk kişi haticeyken???? anlasana maçası yememiş :D
Bu kadar net konuştuğuna göre şehvetine ve nefsine sahip çıkabilen bir adam olduğundan şüphem yok. Ama eğer gözün sağa sola bile kayıyorsa şunları yazarken utanmalısın. Ettiğiniz iftiraların hamdolsun doğrularını biliyoruz. Yoksa çok fitneli bu yazdıklarınız şeyler. O dediğiniz insanlar da dinini dahi bilmeyen, anadan ülyan Müslüman olan, Müslüman olduklarının farkında olmayan kesimler.
benim kaşım-gözüm hiç bir yere kaymaz! çünkü ben hep empatik yaklaşırım. bana yapılmasını istemediğim şeyi başkasına yapmam deyip sonsuza kadar kapatırım mevzuuyu ;) karımı aldatmak 18 yıllık evlilik hayatımda 1 kez olsun bile aklımdan geçmemiştir-geçmeyecektir! Son cümlene katılıyorum ki; TR halkı kendini müslüman sanan deisttir. Dinle yüzleşmeleri de çok yakın bir tarihte olacaktır! Ben iddiaya giriyorum; TR'nin yarısı şu gelinli ayetten dinden çıkar, diğer yarısını da kul hakkından eliyorum. Marjinal savunucular olarak %1 yada 2 kalmanız yakın tarihte gerçekleşecektir!
imam hatipli deist çocuklarla karşılaşıyorum arada, peygamberin hayatını okuyup; BÖYLE PEYGAMBER Mİ OLUR dedikten sonra dinden çıkan çocuklar tanıyorum :)
 

NoTThingLosE

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
2,175
Tepki puanı
419
Düşünce
Muvahhid
o halde “allah dilediğini şaşırtır, dilediğini de doğru yola getirir.”(fatır8) sözü ne anlama gelmektedir? allah dilediğini şaşırtırsa, şaşırmış olanlar neden cehennemde cezalandırılırlar? allah dilediğini doğru yola getirirse doğru yola gelenler neden cennet ile ödüllendirilirler? kimin şaşırıp kimin doğru yola geleceğine allah karar veriyorsa hesap günü nedendir?
sonucu belli imtihan mı olur diye hiç düşünmedin mi? bana sorulsa belki de ben hiç dünyaya gelmek istemeyecektim??? fıkıhder davasının müşteki avukatıydım ve o tabloyu keşke hiç görmeseydim. lan ben şu şerefsizlerin suratını görmeye mecbur muydum? bu şerefsizler çocuklara tecavüz ederken bu allah neredeydi? neden bu çocuklara böyle bir kader yazdı??? bu dünyada cezaları görüldü fakat varsa o yaratıcı öbür dünyada da iki elim yakasında olacak bu yüzden. and olsun o çocukların hesabını orada da soracağım bizzat kendisine! sanırım o çocuklardan özür dileyecek yüce yaratıcı!
İnsanların işlediği amelleri v.s yüzünden rabbin seni doğru yola iletir veya şaşırtır. Hep dediğiniz şey varya "Adam çok iyi birisi ama dinsiz" işte Allah öyle insanlara hidayet eder. Etmez ise zaten bir eksiği vardır. Veya çoğu Müslüman gibi daha dinini bilmeyen/yaşamayan insanları da şaşırtır. Buna Allah değil senin amellerin karar verir kısacası.

Sonucu belli imtihan olayına gelirsek. Eğer sen direk cehennemde başlayıp "ulan buraya nerden geldik?" dediğinde sana "dünyaya gitsen şunları şunları yapıcaktın" diye bir cevap gelse dersin, "ee dünyaya gitmedim ki?" Ama işte öyle değil. Sana burda verdiğin cevaplarda kimse karışmıyor, veya seni zorlamıyor. Cevapları kendin veiryorsun. Ama derste yatıp uyuyan bir çocuksan hocan bile sınavda nanay olacağını tahmin edip bilebilirken, rabbin bilemeyecek mi?

Ayrıca Kuran-i Kerim biz yaratmadan önce aciz olan insana sorduk der. Sana da sorulmuş bu soru.

O çocuklar şu anda en güzel cennet bahçelerinde, en güzel şekilde eğleniyorlar. Ve emin ol senin gibi küfür yerine rablerine binbir şükür ve teşekkür ediyorlar.
görmüyor musun buradaki inceyi? 25 yaşına kadar kimsenin kız vermediği epilepsili abdullahın yetimi, 40 yaşında dul ve çocuklu ultra zengin bir kadınla evleniyor????? kendinden pay biçsene biraz? sen 25 yaşında bakir bir erkek olarak 40 yaşında dul ve çocuklu bir kadınla evlenir misin? ben evlenmem mesela ama masal 7. yüzyılda geçiyor...;) hatice ölene kadar 2. 3. karıyı alamaması haticenin kudretinden kaynaklanıyor işte anlasana?! madem kadın sığınma evi kuracaktı pekala bunu hatice zamanında da yapamaz mıydı? hem de kendisini peygamber olarak tanıyan ilk kişi haticeyken???? anlasana maçası yememiş :D
Dediklerin itiraftan öteye gitmiyor. At oltayı çek oltayı, hep boş hep boş...
benim kaşım-gözüm hiç bir yere kaymaz! çünkü ben hep empatik yaklaşırım. bana yapılmasını istemediğim şeyi başkasına yapmam deyip sonsuza kadar kapatırım mevzuuyu ;) karımı aldatmak 18 yıllık evlilik hayatımda 1 kez olsun bile aklımdan geçmemiştir-geçmeyecektir! Son cümlene katılıyorum ki; TR halkı kendini müslüman sanan deisttir. Dinle yüzleşmeleri de çok yakın bir tarihte olacaktır! Ben iddiaya giriyorum; TR'nin yarısı şu gelinli ayetten dinden çıkar, diğer yarısını da kul hakkından eliyorum. Marjinal savunucular olarak %1 yada 2 kalmanız yakın tarihte gerçekleşecektir!
imam hatipli deist çocuklarla karşılaşıyorum arada, peygamberin hayatını okuyup; BÖYLE PEYGAMBER Mİ OLUR dedikten sonra dinden çıkan çocuklar tanıyorum :)
Nefsine sahip çıkabilliyorsan ne mutlu sana. Verilen eğitim yanlış ve yetersiz olduğu için böyle vakalarla karşılaşmak mümkün. Elhamdülillah yoldan sapanlardan veyahut saptırılanlardan değiliz. Dünyada tek biz bile kalsak dinimizi savunmaya elhamdülillah devam ederiz. Peygamberimiz o kadar makam, mevki, para, **Mekkenin en güzel HATUNLARI** karşısında bile davasından dönmediyse, bizi de kimse döndüremez. O kadar güzel kızlar varken Hz. Hatice ile evlenmesi değil mi, kudretindendir. :D...
 

Turdur

Üye
Mesajlar
85
Tepki puanı
10
Düşünce
Ateist
Neden 4'ten fazla eşi vardı? videosu hiç bir mantıklı açıklama getiremiyor. Araplarda adetler böyle diyemiyor.
 
Mesajlar
70
Tepki puanı
11
Düşünce
Ateist
Sonucu belli imtihan olayına gelirsek. Eğer sen direk cehennemde başlayıp "ulan buraya nerden geldik?" dediğinde sana "dünyaya gitsen şunları şunları yapıcaktın" diye bir cevap gelse dersin, "ee dünyaya gitmedim ki?" Ama işte öyle değil. Sana burda verdiğin cevaplarda kimse karışmıyor, veya seni zorlamıyor. Cevapları kendin veiryorsun. Ama derste yatıp uyuyan bir çocuksan hocan bile sınavda nanay olacağını tahmin edip bilebilirken, rabbin bilemeyecek mi?

Ayrıca Kuran-i Kerim biz yaratmadan önce aciz olan insana sorduk der. Sana da sorulmuş bu soru.

O çocuklar şu anda en güzel cennet bahçelerinde, en güzel şekilde eğleniyorlar. Ve emin ol senin gibi küfür yerine rablerine binbir şükür ve teşekkür ediyorlar.
Asıl masal olan bunlar...
Bak anlamak istemiyosanız bilale anlatır gibi deneyeceğim...
Kader varsa, özgür irade yoktur. Yapılan tüm kötülüklerin sorumlusu da yaratandır. ateistler bile kötülüğü yaratmış olmasına isyan ederler ki tanrı pir-ü pak olmalıdır. Otonom ve her şeyi kendi kendine öğrenen bir robot yaparsan, o robot günün birinde suç işlerse sorumlusu robotu yapandır! En basit hukuk kuralıdır. 18 yaş altı bir birey suç işlediğinde hesap önce ebeveynlerden sorulur! Kader varsa, her şey yazılı ve belliyse yaşadığın her şey biliniyorsa sınav olamaz, çünkü her şey biliniyorsa sonuç bellidir! Sonucu belli olan şeye sınav demiyoruz hatta test bile demiyoruz????
bana sorulan bir şey yoktu öyle yaratmadan önce sorduk falan masalsı fasaryalar! Bile bile cehennemlik yaratılıp onca kötülük işlettirilir mi yahu?
bu nasıl bir sadistliktir?
Özgür irade varsa, kader yoktur. Sınav martavalı bi yerde devreye girer fakat bu kez de eşit şartlar sağlanamadığı için sorun çıkar. Zengin ve fakirin sınavları eşit olamaz değil mi? Bana neden öyle bir zenginlik vermedin diye hesap sorar kulun sonra?! Sınava eşit şartlarda başlamak ister herkes. Ama köleliği bile kaldırmamış bir kitap var önümüzde??? Ayrıca kadiri mutlak olmayan bir tanrı düşünülemez.öyle, saldım çayıra olmaz bu işler. her şeye gücü yeten bir tanrı gerçek tanrıdır! Özgür irade varsa, her şeye gücü yetmiyor demektir????
Nefsine sahip çıkabilliyorsan ne mutlu sana. Verilen eğitim yanlış ve yetersiz olduğu için böyle vakalarla karşılaşmak mümkün. Elhamdülillah yoldan sapanlardan veyahut saptırılanlardan değiliz. Dünyada tek biz bile kalsak dinimizi savunmaya elhamdülillah devam ederiz. Peygamberimiz o kadar makam, mevki, para, **Mekkenin en güzel HATUNLARI** karşısında bile davasından dönmediyse, bizi de kimse döndüremez. O kadar güzel kızlar varken Hz. Hatice ile evlenmesi değil mi, kudretindendir. :D...
En başta dedim:
Sana cenneti müjdeleyen adam, iktidar,mal-mülk,kadın hırsıyla yaşayıp, 12'si nikahlı, cariyeleriyle 57 karılı bir devlet başkanı olarak öldüyse, imam hatipli çocukla aynı düşünceyi paylaşırım...BÖYLE PEYGAMBER mi olur????
kudret için bi hadiste küfeyt geçer biliyorum. cennet meyvesi ve afrodizyak olarak anlatılır... Davanız ve masallarınıza çocuklar bile inanmıyor artık!
Bittiniz,okeye dönüyorsunuz ;) Şu gerçekler gün yüzüne çıksın görücem savunmalarınızı...
kimbilir? belki de sen de bir gün hak verirsin bize...
Adem ve havvadan ensestin dibine vurarak gelmediğimizi idrak edersin,
8,7 milyon canlı türünün 1 gemiye sığamayacağını ayıkırsın,
balığın içinde 3 gün yaşayan herifin içtiği cigaranın zehir olduğunu düşünürsün,
denizi yarabilirken firavundan kaçmanın saçma olduğunu anlarsın,
karıncayla,hüdhüd kuşuyla konuşanın ruh halini tahayyül edersin,
oğlunu kesmeye kalkan adamın aslında kocaman sürüsü olan bi broker olduğuna şaşırırsın,
babasız çocuğun ancak 21. yüzyıl teknolojisiyle doğabileceğine, kıçını taşa silen bi zihniyetin rüyasında bile göremeyeceğine inanırsın.
katırla ay seyahatine çıkıp dünyanın yuvarlak olduğunu göremeyen meczuba hayret edersin?
kim bilir???
 

NoTThingLosE

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
2,175
Tepki puanı
419
Düşünce
Muvahhid
Asıl masal olan bunlar...
Bak anlamak istemiyosanız bilale anlatır gibi deneyeceğim...
Kader varsa, özgür irade yoktur. Yapılan tüm kötülüklerin sorumlusu da yaratandır. ateistler bile kötülüğü yaratmış olmasına isyan ederler ki tanrı pir-ü pak olmalıdır. Otonom ve her şeyi kendi kendine öğrenen bir robot yaparsan, o robot günün birinde suç işlerse sorumlusu robotu yapandır! En basit hukuk kuralıdır. 18 yaş altı bir birey suç işlediğinde hesap önce ebeveynlerden sorulur! Kader varsa, her şey yazılı ve belliyse yaşadığın her şey biliniyorsa sınav olamaz, çünkü her şey biliniyorsa sonuç bellidir! Sonucu belli olan şeye sınav demiyoruz hatta test bile demiyoruz????
bana sorulan bir şey yoktu öyle yaratmadan önce sorduk falan masalsı fasaryalar! Bile bile cehennemlik yaratılıp onca kötülük işlettirilir mi yahu?
bu nasıl bir sadistliktir?
Özgür irade varsa, kader yoktur. Sınav martavalı bi yerde devreye girer fakat bu kez de eşit şartlar sağlanamadığı için sorun çıkar. Zengin ve fakirin sınavları eşit olamaz değil mi? Bana neden öyle bir zenginlik vermedin diye hesap sorar kulun sonra?! Sınava eşit şartlarda başlamak ister herkes. Ama köleliği bile kaldırmamış bir kitap var önümüzde??? Ayrıca kadiri mutlak olmayan bir tanrı düşünülemez.öyle, saldım çayıra olmaz bu işler. her şeye gücü yeten bir tanrı gerçek tanrıdır! Özgür irade varsa, her şeye gücü yetmiyor demektir????
Külli ve cüzzi kader kavramlarını biliyor olsan bunları yazmakla yorulmazdın. Kölelik olayına gelirsek. Sende aslında yöneticilerin bir kölesisin. Sabah kalk işe git gel eve patrona para kazandır. Dön dur böyle. Modern köleden başka bir şey değil çoğu insan. Biz tek köleliğimizi Allah'a yaparız.
En başta dedim:
Sana cenneti müjdeleyen adam, iktidar,mal-mülk,kadın hırsıyla yaşayıp, 12'si nikahlı, cariyeleriyle 57 karılı bir devlet başkanı olarak öldüyse, imam hatipli çocukla aynı düşünceyi paylaşırım...BÖYLE PEYGAMBER mi olur????
kudret için bi hadiste küfeyt geçer biliyorum. cennet meyvesi ve afrodizyak olarak anlatılır... Davanız ve masallarınıza çocuklar bile inanmıyor artık!
Bittiniz,okeye dönüyorsunuz ;) Şu gerçekler gün yüzüne çıksın görücem savunmalarınızı...
kimbilir? belki de sen de bir gün hak verirsin bize...
Adem ve havvadan ensestin dibine vurarak gelmediğimizi idrak edersin,
8,7 milyon canlı türünün 1 gemiye sığamayacağını ayıkırsın,
balığın içinde 3 gün yaşayan herifin içtiği cigaranın zehir olduğunu düşünürsün,
denizi yarabilirken firavundan kaçmanın saçma olduğunu anlarsın,
karıncayla,hüdhüd kuşuyla konuşanın ruh halini tahayyül edersin,
oğlunu kesmeye kalkan adamın aslında kocaman sürüsü olan bi broker olduğuna şaşırırsın,
babasız çocuğun ancak 21. yüzyıl teknolojisiyle doğabileceğine, kıçını taşa silen bi zihniyetin rüyasında bile göremeyeceğine inanırsın.
katırla ay seyahatine çıkıp dünyanın yuvarlak olduğunu göremeyen meczuba hayret edersin?
kim bilir???
Ya bak iyicene canımı sıkmaya başladın. İftira atıp sallayıp durma. 57 cariye nerde gördün? Nerden okuyotsunuz böyle şeyleri. O dediğin hadisi daha duymamışımdır bile. Ama cennette müjdelenen şey; Sen burda sikine sahip çıkarsan orda azgınlığını ve şehvetini atabilirsin. Tecavüzcü tecavüzcü diyorsun, cenneteki hurilere laf yapıyorsun. Ne bekliyorsunuz ki anlamış değilim? Dediğin bütün zırvalıklara cevap verdik. Çok üzücü şu anda durumun.. Az okuyup gelsen keşke. Senin gibileri çok gördük.
 

bilgelikyolunda

☆☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
8,415
Tepki puanı
536
Düşünce
Sünni
Ya bırak ya düpe düz haklıyım işte bugüne kadar 3 4 gün tartıştığımız biliyordum.Ama bakıyorumda 2.günden pes ettin.Çok açık haksızlık var bunu kabul et.
Sevgili kardeşim, bizim iman ettiğimiz Hz Musa’ya gönderilen Tevrat, şimdi adına Tevrat dedikleri kitap değil. Allah’ın sözleri arasında çelişki olmaz, bu yüzden ölçü Kurandır. Kuran ile uyumlu olmayan hiçbir ifade Allah kelamı olamaz. Demek ki Kuranla uyumlu olmayan ifadeleri Tevrat’a sonradan insanlar eklemiş. Bu ifadeleri Allah kelamı kabul edip, bunun üzerinden Yaratıcıyı eleştirmek ne kadar mantıklı?
 

Yuşa

☆☆☆
Üye
Mesajlar
790
Tepki puanı
160
Düşünce
Agnostik
Sevgili kardeşim, bizim iman ettiğimiz Hz Musa’ya gönderilen Tevrat, şimdi adına Tevrat dedikleri kitap değil. Allah’ın sözleri arasında çelişki olmaz, bu yüzden ölçü Kurandır. Kuran ile uyumlu olmayan hiçbir ifade Allah kelamı olamaz. Demek ki Kuranla uyumlu olmayan ifadeleri Tevrat’a sonradan insanlar eklemiş. Bu ifadeleri Allah kelamı kabul edip, bunun üzerinden Yaratıcıyı eleştirmek ne kadar mantıklı?
Tamamda gereksiz bilgileri neden değiştirsinler insanları nasıl ikna ediceksin kanıtın var mı ? Tevratta Hz.Adem hikayesi farklı anlatılıyor Kuran'da farklı yani ne dememizi bekliyorsun.
 

bilgelikyolunda

☆☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
8,415
Tepki puanı
536
Düşünce
Sünni
Tamamda gereksiz bilgileri neden değiştirsinler
Size göre gereksiz. Değiştirenler için gerekliymiş demek ki, neden değiştirdiklerini değiştirenlere sormak gerekir.
insanları nasıl ikna ediceksin kanıtın var mı ?
Biz Hz Musaya indirilen emirlere Tevrat derken günümüzdeki Tevratta Hz Musanın ölümünden, mezarından bahsediliyor.
Kuran diğer kitapların değiştirildiğini söylüyor. Kuranın doğru söylediğinin, Allah kelamı olduğunun kanıtlarından bazıları olan mucizevi yönlerini defalarca yazmama rağmen ne benzeri tekrar edilebiliyor ne de şurası şundan dolayı yanlış denilebiliyor. Kuranın Allah kelamı olduğu güneş gibi ortada
 

kavak

☆☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
1,308
Tepki puanı
537
Düşünce
Ateist
Boş beleş laf ebeliği ve "Amanda benimkisi çook gözeeeel" teranesi.
Şu kendileri hakkında yazılanları Museviler görse ve okusa, kıçları ile gülerler.
İşin komiği, bunlar kötü kopyasını çektikleri dini beğenmiyor, iyi mi?!
 
Yazarı tarafından düzenlendi:
Üst