İslamda zorlama yoksa...

bilgelikyolunda

☆☆
Üye
Mesajlar
2,713
Tepki puanı
199
Düşünce
Sünni
Nasıl ha şöyle yahu? Başımıza tebelleş olmayıp hangi cehenneme defolup giderse gittiğinde beni niye ilgilendirecek de? İlgilendirmesi mi gerekiyordu, ne diyorsun anlaşılmıyor.
"İslam içi kurallar bizi hiç ilgilendirmez. " dediniz ya, ona diyorum: Ha şöyle :)
 

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
1,172
Tepki puanı
446
Düşünce
Ateist
E tamam ilgilendirse miydi, ne diyorsun? Senin demenle mi yola geldik ilgileniyorduk da? Bu İslam belası başımıza tebelleş olmasa tek kelimeyle bahsini bile etmem. Kuran'ın yüzünü açıp göz bile atmam. Başımızda tebelleş bir bela olduğu için istemeden ilgileniyoruz.
 

bilgelikyolunda

☆☆
Üye
Mesajlar
2,713
Tepki puanı
199
Düşünce
Sünni
E tamam ilgilendirse miydi, ne diyorsun? Senin demenle mi yola geldik ilgileniyorduk da? Bu İslam belası başımıza tebelleş olmasa tek kelimeyle bahsini bile etmem. Kuran'ın yüzünü açıp göz bile atmam. Başımızda tebelleş bir bela olduğu için istemeden ilgileniyoruz.
Hayır ben de sizle aynı fikirdeyim, Müslümansanız "Beni niye zorluyorsun hani dinde zorlama yoktu?" diyebilirsiniz, ben de cevabını veririm. Müslüman değilseniz, sizin de dediğiniz gibi sizi ilgilendirmez.
 

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
1,172
Tepki puanı
446
Düşünce
Ateist
Hayır şimdi ha şöyle deyince yola geldin demek olur. Hani belagatten anlıyorduk ne oldu? Ha şöyle demen yersiz.
 

Entropyy22

☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
1,081
Tepki puanı
273
Düşünce
Ateist
anayasayı kabul etmeyen asilere her ülkede olduğu gibi terörist muamelesi yapılır ve öldürülür.
Hindistan'ın bazı eyaletlerinde anayasaya uygun olarak inek ve manda kesmek yasaklanmıştır. Senin mantığına göre Hindistan'da kurban bayramlarında inek kesen ve bu yüzden linç edilen müslümanlar teröristtir ve öldürülmeleri gerekir. Çünkü Hindistan anayasasını kabul etmemiş ve asilik etmişlerdir. Katılıyor musun?


İNEK KESENLERE ÖMÜR BOYU HAPİS CEZASI
Hindu milliyetçisi Hindistan Halk Partisinin (BJP) iktidarda bulunduğu Gujarat eyaletinde, 2017 mart sonunda inek öldürmeye ömür boyu hapis cezası getirildi ve, inek eti bulunduranlara da 7 ila 10 yıl hapis veya bin 500 ila 7 bin 500 dolar para cezası verilmesi öngörüldü.
Kaynak: AA
 
Yazarı tarafından düzenlendi:

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
1,172
Tepki puanı
446
Düşünce
Ateist
Biz de zaten bu yüzden Kuran gibi çağ dışı ve ilkel bir betiğin anayasa filan olmasına kesinlikle karşıyız. Bunun anayasa filan olabilecek bir özelliği hiç yok, sıfır. Bunu anayasa olarak filan düşünmek aklını kaçırmış olmak demektir.
 

bilgelikyolunda

☆☆
Üye
Mesajlar
2,713
Tepki puanı
199
Düşünce
Sünni
Hindistan'ın bazı eyaletlerinde anayasaya uygun olarak inek ve manda kesmek yasaklanmıştır. Senin mantığına göre Hindistan'da kurban bayramlarında inek kesen ve bu yüzden linç edilen müslümanlar teröristtir ve öldürülmeleri gerekir. Çünkü Hindistan anayasasını kabul etmemiş ve asilik etmişlerdir. Katılıyor musun?


İNEK KESENLERE ÖMÜR BOYU HAPİS CEZASI
Hindu milliyetçisi Hindistan Halk Partisinin (BJP) iktidarda bulunduğu Gujarat eyaletinde, 2017 mart sonunda inek öldürmeye ömür boyu hapis cezası getirildi ve, inek eti bulunduranlara da 7 ila 10 yıl hapis veya bin 500 ila 7 bin 500 dolar para cezası verilmesi öngörüldü.
Kaynak: AA
Bir Müslüman bulunduğu ülkede yasalara aykırı davranamaz, ya hicret eder ya da ilgili hüküm ondan düşer. Yani bu durumda Hindistan’daki Müslümanların kurban kesmesi gerekmez
 

bilgelikyolunda

☆☆
Üye
Mesajlar
2,713
Tepki puanı
199
Düşünce
Sünni
Biz de zaten bu yüzden Kuran gibi çağ dışı ve ilkel bir betiğin anayasa filan olmasına kesinlikle karşıyız. Bunun anayasa filan olabilecek bir özelliği hiç yok, sıfır. Bunu anayasa olarak filan düşünmek aklını kaçırmış olmak demektir.
Çağdışı ve ilkel olduğu sizin temelsiz iddianızdan ibaret
 

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
1,172
Tepki puanı
446
Düşünce
Ateist
Hüre hür köleye köle dişiye dişi yazan bir betik çağ içi mi olacaktı! Elbette ve kesinlikle çağ dışı!
 

bilgelikyolunda

☆☆
Üye
Mesajlar
2,713
Tepki puanı
199
Düşünce
Sünni
Hüre hür köleye köle dişiye dişi yazan bir betik çağ içi mi olacaktı! Elbette ve kesinlikle çağ dışı!
Öncesinde ve sonrasında ne yazmış? Cümleleri parçalayarak en masum kişileri bile suçlayabilirsiniz. Napolyonun dediği gibi: "Bana tevili kabil olmayan bir cümle getiriniz, sizi onunla idam edeyim."
 

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
1,172
Tepki puanı
446
Düşünce
Ateist
Öncesinde sonrasında mı? La bunun öncesinde sonasında ne yazsa ne olur, ne yazmasa ne olur? Sığınacak başka bahane kalmadı! Hüre hür köleye köle dişi diyor aloooo! Köleye köle!!! Dişiye dişi!!!

Sana edilecek çok laf var ama hemen mağdur edebiyatına başlarsın.
 

bilgelikyolunda

☆☆
Üye
Mesajlar
2,713
Tepki puanı
199
Düşünce
Sünni
Öncesinde sonrasında mı? La bunun öncesinde sonasında ne yazsa ne olur, ne yazmasa ne olur? Sığınacak başka bahane kalmadı! Hüre hür köleye köle dişi diyor aloooo! Köleye köle!!! Dişiye dişi!!!

Sana edilecek çok laf var ama hemen mağdur edebiyatına başlarsın.
Madem bir şey değişmeyecek niye kırpıyorsunuz o zaman cümleleri, tamamını yazın da tartışalım bakalım ne, niçinmiş...
 

Entropyy22

☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
1,081
Tepki puanı
273
Düşünce
Ateist
Bir Müslüman bulunduğu ülkede yasalara aykırı davranamaz, ya hicret eder ya da ilgili hüküm ondan düşer. Yani bu durumda Hindistan’daki Müslümanların kurban kesmesi gerekmez
Ben sana müslümanın nasıl davranması gerektiğini sormadım ki. Hindistan anayasasını çiğneyerek kurban bayramında inek kesen müslüman terörist midir değilmidir? Öldürülmesi gerekir mi?
 

bilgelikyolunda

☆☆
Üye
Mesajlar
2,713
Tepki puanı
199
Düşünce
Sünni
Ben sana müslümanın nasıl davranması gerektiğini sormadım ki. Hindistan anayasasını çiğneyerek kurban bayramında inek kesen müslüman terörist midir değilmidir? Öldürülmesi gerekir mi?
Anayasayı çiğnemenin cezası neyse onu göze alarak hareket eden adama kanunda öngörülen ceza neyse uygulanır. Buna da kimse itiraz edemez. Muhatabın Müslüman olup olmaması sonucu değiştirmez
 

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
1,172
Tepki puanı
446
Düşünce
Ateist
Madem bir şey değişmeyecek niye kırpıyorsunuz o zaman cümleleri, tamamını yazın da tartışalım bakalım ne, niçinmiş...
Neyi kırpıyorum be? Hüre hür köleye köle dişiye dişi ülen, bunun nesini kırpacağım be? Ülen bunu kırpsam neee, kırpmasam ne? Hüre hür köleye köle dişiye dişi diyor alooooo! Kırpıyor diyor yahu! Ülen ben bunun nesini kırpayım, nesini kırpmışım, neymiş hikmeti aaaaliyül şahanesi acaba, hele de bakayım, ne zırvalayacaksın merak ettim! Hüre hür köleye köle dişiye dişi neyin hikmeti aaaalisiymiş, hele de bakalım!

İnsanda bir utanma, bir ar, bir yüz olur be! Hüre hür köleye köle dişiye dişi diyor be! Daha allah bin türlü belanı versin mi yazsaydı ne yazsaydı! Hüre hür köleye köle, dişiye dişi yazıyor, muslim çıkmış kırpıyorsun diyor! Ülen bunun kırpacak yanı mı kalmış, hüre hür köleye köle, dişiye dişi be! Daha allah belanı mı versin, daha ne yapsın!

Yok, verirdi sizin bin türlü belanızı elvan elvan hem de ama, yok ki? Olsa da verse?
 

bilgelikyolunda

☆☆
Üye
Mesajlar
2,713
Tepki puanı
199
Düşünce
Sünni
Neyi kırpıyorum be? Hüre hür köleye köle dişiye dişi ülen, bunun nesini kırpacağım be? Ülen bunu kırpsam neee, kırpmasam ne? Hüre hür köleye köle dişiye dişi diyor alooooo! Kırpıyor diyor yahu! Ülen ben bunun nesini kırpayım, nesini kırpmışım, neymiş hikmeti aaaaliyül şahanesi acaba, hele de bakayım, ne zırvalayacaksın merak ettim! Hüre hür köleye köle dişiye dişi neyin hikmeti aaaalisiymiş, hele de bakalım!

İnsanda bir utanma, bir ar, bir yüz olur be! Hüre hür köleye köle dişiye dişi diyor be! Daha allah bin türlü belanı versin mi yazsaydı ne yazsaydı! Hüre hür köleye köle, dişiye dişi yazıyor, muslim çıkmış kırpıyorsun diyor! Ülen bunun kırpacak yanı mı kalmış, hüre hür köleye köle, dişiye dişi be! Daha allah belanı mı versin, daha ne yapsın!

Yok, verirdi sizin bin türlü belanızı elvan elvan hem de ama, yok ki? Olsa da verse?
Cümle sadece bu mu yani: Hüre hür köleye köle dişiye dişi.
 

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
1,172
Tepki puanı
446
Düşünce
Ateist
Yok burda hatim indirecektim önünü sonunu da okuyayım diye! :D

Önü de booot, sonu da bot! Önünden de sonundan da sen zararlı çıkarsın muslim, çırpındıkça batarsın! Ben bu pasaj yüzünden ne kıvrım kıvrım kıvranan muslimler gördüm de, insanda ar diye, yüz diye, utanma diye bir şey olacak! Olmadı mı her yağana nisan yağmuru yarappi şükür dedi mi onu debelendiği çukur ile baş başa bırakmaktan başka yapılabilecek bir iş yok!

Ha yani hüre hür köleye köle dişiye dişi dans edin bol bol kıvırın çalkalayın ammaaaaa illaaaaa hürle hür köleyle köle dişiyle dişi dans etsin yazacaktı sanki! Domuz gibi de bilir ne yazdığını! Sanki Kuran kırk kilit altında mahzende saklanıyor! Meydanda olanın nesini kırpacağım ben, nasıl kırpacağım, anlamadım ki? Mal meydanda! Nesini neresini kırpıyorsun yahu?

Hayır ben anlamıyorum, varsa bir bot bu ifadede, önünü mü gerisini mi ne botunu yapıştıracaksan şak diye yapıştıracağın ifadenin ben neresini nasıl kırpacağım yahu? Sır mı bu, şifreli kilitli kasada mı saklanıyor kimse bakamıyor? Şurada bir kişi çıksa da nerde yazıyormuş bu hüre hür köleye köle dişiye dişi dese, bunu kim bilmeyecek burada yahu? Faraza bilmiyor, yazar gogıla şak diye çıkar. İnsanın herkesi aptal sanması için iyice bir aptal olması lazım!
 

bilgelikyolunda

☆☆
Üye
Mesajlar
2,713
Tepki puanı
199
Düşünce
Sünni
Yok burda hatim indirecektim önünü sonunu da okuyayım diye! :D

Önü de booot, sonu da bot! Önünden de sonundan da sen zararlı çıkarsın muslim, çırpındıkça batarsın! Ben bu pasaj yüzünden ne kıvrım kıvrım kıvranan muslimler gördüm de, insanda ar diye, yüz diye, utanma diye bir şey olacak! Olmadı mı her yağana nisan yağmuru yarappi şükür dedi mi onu debelendiği çukur ile baş başa bırakmaktan başka yapılabilecek bir iş yok!

Ha yani hüre hür köleye köle dişiye dişi dans edin bol bol kıvırın çalkalayın ammaaaaa illaaaaa hürle hür köleyle köle dişiyle dişi dans etsin yazacaktı sanki! Domuz gibi de bilir ne yazdığını! Sanki Kuran kırk kilit altında mahzende saklanıyor! Meydanda olanın nesini kırpacağım ben, nasıl kırpacağım, anlamadım ki? Mal meydanda! Nesini neresini kırpıyorsun yahu?

Hayır ben anlamıyorum, varsa bir bot bu ifadede, önünü mü gerisini mi ne botunu yapıştıracaksan şak diye yapıştıracağın ifadenin ben neresini nasıl kırpacağım yahu? Sır mı bu, şifreli kilitli kasada mı saklanıyor kimse bakamıyor? Şurada bir kişi çıksa da nerde yazıyormuş bu hüre hür köleye köle dişiye dişi dese, bunu kim bilmeyecek burada yahu? Faraza bilmiyor, yazar gogıla şak diye çıkar. İnsanın herkesi aptal sanması için iyice bir aptal olması lazım!
Hatim indirirsiniz veya indirmezsiniz o sizin bileceğiniz iş; ama hakaret etmeden bir şey yazamıyorsanız yazmayın. Ben sizin aciz olduğunuzu düşünmek istemiyorum o yüzden lütfen yapmayın böyle şeyler
 

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
1,172
Tepki puanı
446
Düşünce
Ateist
Tamam hadi Kuran pasajını kırptım diyelim. Kırptığım, güya kimse nasıl olsa göremeyeceği, kırk kilitli sandıkta saklandığı için kimsenin ulaşamayacağı bu kırptığım kısımda hüre hür köleye köle dişiye dişi samba yapın mı yazıyor, rumba yapın mı yazıyor hangisi? Belki de vals yapın yazıyordur ha? Olabilir mi? Ça ça ça yapın yazıyor olabilir mi?
 
Üst