Kayanın içinden çıkan ve konuşan deveyi kesmek!

Tiglath

ll ☆☆☆☆
Yazar
Mesajlar
1,228
Çözümler
1
Tepki puanı
895
Düşünce
Ateist
Salih A.S. Ad kavminin helakından sonra Semud kavmine gönderilmiş bir peygamberdir. Kavmi ona inanmadı. Sen Hakikatten peygambersen şu taştan bir deve çıkar da görelim dediler.O an Cebrail gelip Salih A.S.a kırk yıl evvel o taşın içine bir devenin konulduğunu, Allah’a dua etmesini söyleyince Salih A.S. da Rabbine münacaatla taşın içinden dişi bir deve çıkardı. Deve dile gelerek ben şahadet ederim ki Allah birdir, Salih onun Resulüdur dedi. Salih A.S. devenin suyu ile kavminin içeceği suyu da bir gün kavmi bir gün deve suyu içecektir diyerek yanlarından ayrıldı. Kavminin inanmayanları gece vakti deveyi ayaklarından keserek öldürdüler.

Bu deve hem kayayı yarıp çıkıyor hem de dile gelerek konuşuyor. Şehadet bile getiriyor. Bunlara rağmen deveyi kesiyorlar. Yahu böyle bir hikaye olur mu? Kayanın içinden deve çıkacak, konuşacak, ben bunlara şahit olacağım sonra da gidip deveyi keseceğim. O devenin ayaklarına yatarım be. Aklı başında kim yapar bunu? Eğer aklın yoksa yaparsın. “Ee aklı olmayan insanlara niye peygamber gönderiyorsun o zaman”, demezler mi😂.
 

kavak

Vlll ☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
6,655
Tepki puanı
3,646
Düşünce
Ateist
İlginçtir...
Eski devirlerde neredeyse her isteyene mucizeyi şaaak diye göstermişler. Ancak gel gör ki, zamanla bu mucizelerin(!) suyu kurumuş. Şimdi ise mucize falan istendiğinde, suçlu olan mucizeyi isteyenler oluyor.🤭
Neden acaba?🤣
 
Yazan tarafından düzenlendi:

FİLEozof

ll ☆☆☆
Yazar
Mesajlar
1,857
Tepki puanı
862
Düşünce
Muvahhid
İlginçtir...
Eski devirlerde neredeyse her isteyene mucizeyi şaaak diye göstermişler. Ancak gel gör ki, zamanla bu mucizelerin(!) suyu kurumuş. Şimdi ise mucize falan istendiğinde, suçlu olan mucizeyi isteyenler oluyor.🤭
Neden acaba?🤣
Sonra da birileri çıkıp Allah sizin isteğinize göre hareket edemez, diyor. Ucundan bir göstersin hemen inanacağım yahu! Ama allah diye bir şey olmayınca bunlar bizim hüsnü kuruntularımız oluyor galiba :(
 

kavak

Vlll ☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
6,655
Tepki puanı
3,646
Düşünce
Ateist
Sonra da birileri çıkıp Allah sizin isteğinize göre hareket edemez, diyor. Ucundan bir göstersin hemen inanacağım yahu! Ama allah diye bir şey olmayınca bunlar bizim hüsnü kuruntularımız oluyor galiba :(
Tabii hareket edemez, çünkü bu sözde elçi ve tanrıların nesli(!) tükendi. Gelişen bilim ve teknoloji yüzünden bunları tekrar klonlamak dahi mümkün değil. Hal böyle olunca, geriye sadece boş beleş sallamak kalıyor. 😁
 
Yazan tarafından düzenlendi:

Ahlaksız

lll ☆☆☆☆
Yazar
Mesajlar
1,748
Tepki puanı
1,400
Düşünce
Ateist
Kayadaki deve,Petra'dadır;
petra deve.jpg
 

Tiglath

ll ☆☆☆☆
Yazar
Mesajlar
1,228
Çözümler
1
Tepki puanı
895
Düşünce
Ateist
İlginçtir...
Eski devirlerde neredeyse her isteyene mucizeyi şaaak diye göstermişler. Ancak gel gör ki, zamanla bu mucizelerin(!) suyu kurumuş. Şimdi ise mucize falan istendiğinde, suçlu olan mucizeyi isteyenler oluyor.🤭
Neden acaba?🤣
Bana birisi kayadan deve çıkartsın ve bu deve konuşsun, şehadet etsin, Kabe’nin çevresinde açlıktan ölene kadar nöbet tutarım be. O devenin ayak tırnaklarını öperim. Bende böyle mucize istiyorum. Çok mu zor? Buna rağmen inanmazsam yakın beni, sonsuza kadar. Razıyım.
 

kavak

Vlll ☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
6,655
Tepki puanı
3,646
Düşünce
Ateist
Bana birisi kayadan deve çıkartsın ve bu deve konuşsun, şehadet etsin, Kabe’nin çevresinde açlıktan ölene kadar nöbet tutarım be. O devenin ayak tırnaklarını öperim. Bende böyle mucize istiyorum. Çok mu zor? Buna rağmen inanmazsam yakın beni, sonsuza kadar. Razıyım.
Üzgünüm...
Bu devirdeki müslümanların klasik cevabını siz de biliyorsunuz.
Nedir o?
Efendim, mălum elçi geldi, din tamamlandı ve helak melak ve mucizelerin devri kapandı.
Artık bu saatten sonra kıyametin gelmesini bekleyeceğiz.

Habire bunları işittiğimde, içimden "Ben böyle adaletin, eşitsizliğin, iki yüzlülüğün ve çifte standardın içine ...." demek geliyor.
 

DemoKratos

Vlll ☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
6,763
Çözümler
1
Tepki puanı
3,995
Düşünce
Ateist
Bu aptallıklardan bunlara nasıl gına gelmiyor da eee yeter be bu kadar saçma sapan hurafe demiyorlar şaşılacak şey.

Bu kadar hurafeyi içine sindirmek için bayağı bir boş kafalı olmak lazım yani! Herifler kayaya oyulmuş deve kabartması görüyor, haydiii, kayadan çıkan konuşan deve masalı!

Bunlar daha Kudüs'te havada duran taş olduğunu da iddia ediyorlar! Ben bunu çocukluğumdan beri defalarca duydum hacıdan dönenlerden ve artık bunların gerçekten kafadan tırlatık olduklarına karar verdim!

Lan arkadaş manyaklar önce resmen taşın havada durduğunu iddia ediyor yahu! Sonra yok canım hadi canım diyen oldu mu eee işte altına duvar yapılmış! Ama duvar tutmuyormuş havada! Ne biliyorsun tutmadığını deyince eee efenim işte duvarın sadece bir ucu taşa dokunuyormuş! Yok ya sahi mi filan diye alay eden olunca eee işte efenim Yahudi kafirler mucizeyi örtbas etmek için altını doldurmuşlarmış da, yoksa havada asılı duracakmış da...

Bunlar kafadan tırlatık değilse ben bir şey bilmiyorum. Hatta normalde dünya işlerine kafası gayet iyi çalışan biri öyle saçmaladı ki dedim bunlar asla normal olamazlar! Herifin iddiasına göre taş havada asılı duruyormuş fakat hamile kadının biri bunu görünce korkudan çocuğunu düşürmüş, eee bu böyle olmayacak deyip taşın altını doldurmuşlarmış!!!

Lan çüş artık yaaa, çüş be! Uydurmanın da bu kadarı artık! Bunların kafadan kesin tırlatık olduğuna karar vermeme neden olan konulardan biri bu muallak taş safsatasıdır.
 
Yazan tarafından düzenlendi:

Tiglath

ll ☆☆☆☆
Yazar
Mesajlar
1,228
Çözümler
1
Tepki puanı
895
Düşünce
Ateist
Efendim, mălum elçi geldi, din tamamlandı ve helak melak ve mucizelerin devri kapandı.
Artık bu saatten sonra kıyametin gelmesini bekleyeceğiz.

Habire bunları işittiğimde, içimden "Ben böyle adaletin, eşitsizliğin, iki yüzlülüğün ve çifte standardın içine ...." demek geliyor.
Malum elçi gelip din tamamlandıktan sonra ateizm daha da hortladı😂. Heralde dünya tarihinde böyle ateistin bol olduğu bir zaman dilimi olmamıştır. Esas mucize şimdi lazım😂.

Dini tamamlayacağım derken insanları dinsiz yaptın. Gönder bir peygamber daha ayı yarsın, güneşi parçalasın, dağları patlatsın ne olur yani, ne olur?

Yok olmaz. Çünkü böyle şeyler hiç olmadı. Müslümanlara bakma sen. Onlarda bu mucize işinin palavra olduğunun farkında. Onun için birdaha mucize gelmeyecek diye kıvırıyorlar.
 

DemoKratos

Vlll ☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
6,763
Çözümler
1
Tepki puanı
3,995
Düşünce
Ateist
Hacerül esvedin nesini anlatacaksın, taş işte! Bir taşı öpmek için milletin birbirini ezmesi dersen zaten utancın yüz karasının daniskası! Eee ne gördük hacıda ne gördük mucizevi ne anlatabiliriz, hah buldum hacerül muallak diye bir efsane uyduralım ki milleti bununla kekleyelim! Hacerül esvetle olmayacak, en iyisi hacerül muallak!
 

Son konular

Son mesajlar

Üst