Namaz kılanın önünden geçmek

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
2,975
Tepki puanı
1,359
Düşünce
Ateist
Namaz kılan kadın da olabilir.

Kedi fobisi de olabilir.

Yılan geçerse herkes korkar.

Bu hadis denen ifadede bir özelleştirme yapıldığı kesindir. Bu özelleştirme, "ifsad edici" özellik atamasıdır. Bu üç canlı, ifsat edici canlılar olarak gösterilmiştir. Öyle olmasaydı namaz kılarken dikkatinizi dağıtan bir şey önünüze gelirse namazı bozun, o şeyi uzaklaştırıp namazınızı yenileyin derdi. Bu ifade son derece adi, bayağı, pespaye bir ifade. Aşağılama amaçlı olduğu son derece açık.

Yani şimdi bir düzgün laf edemeyen, dikkatinizi dağıtan nesnelerin önünüze geçmesi namaza engeldir, onu bertaraf edip namazınızı öyle tamamlayın diyemeyen, ağzı bir düzgün laf yapamayan böyle abuk sabuk saçmalayan peygamber nasıl olur? Peygamber diye bir şey varsayacaksanız, düzgün, ağzı düzgün laf yapar bir şey tasarlamanız lazım. Böyle olmaz.
 

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
2,975
Tepki puanı
1,359
Düşünce
Ateist
Bir dikkat ölçme sorusu vardır. Polis arabayı durdurmuş. Sürücüye "bu yanınızdaki çocuk sizin mi?" diye sormuş. Sürücü: "Evet benim çocuğum ama babası ben değilim" demiş. Burada durulup tepki gözlenir. Tepki ne kadar gecikirse dikkat o kadar zayıftır.

Bu dikkat sorusunda insanların sürücüleri erkek olarak düşünme eğilimleri esas alınmıştır. Muhammed'in testi fecaat! Herif namaz kılanın erkek olduğu saplantısından çıkamamış!!! (:D Yav zaten eksik eteğin namazından ne olacak! Bozulsa neee, bozulmasa ne! :ggsy: Herif zaten cehennem ahalisinin çoğu kadın diyor! :D Herif kırk yaşıma kadar hiç biri yüzüme bakmadı da gençliğimi yaşlı bir dul ile çürüttüm diye kadınlardan intikam alıyor! :p
 
Yazarı tarafından düzenlendi:

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
2,975
Tepki puanı
1,359
Düşünce
Ateist
Kırk yaşımdan sonra peygamber oldum diye kurum kurum kurulup bütün kuzenlerini tek tek sayarak hepsini halledecem diyor. Önceden yüzüme bakmazsınız ha! Ulan evlatlığımla evli bile olsanız boşatıp halledecem hepinizi diyor! Sıra mıra gözetmek de yok, canımın istediğini istediğim gibi halledecem diyor. Yemin billah etsem yeminimi de bozarım, bana serbest! Bana her şey serbest kızıııım, boru değil, peygamberim ben diyor!

"Ne olurdu bir taneniz yüzüme baksa da gül gibi gençliğim yaşlı bir dulun emrinde geçip çürümeseydi be! Ben allahın kulu değil miydim!!? Ben insan değil miydim!? Lan karının başka heriflerden olan kızlarına kızım demek zorunda kaldım be!! Niye bir taneniz yüzüme bakmadı lan?! Sormaz mıyım lan ben size!?"

:kay:
 

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
2,975
Tepki puanı
1,359
Düşünce
Ateist
evlen 50 yaşındayken en yakın arkadaşının 22 yaşındaki kızıyla ''ne var bunda'' dersin etrafına?
Muslimlerin kafa bu konulara basmaz, boşuna uğraşma. Bu tür işlerin çok istisnai zorunluluk durumlarında olabilmesini kendilerine mazeret yaparlar. Bir grup koca herifin al kızımı ver kızını aralarında kızlarını alıp vermelerinin acayip olduğuna kafaları basmaz.
 

rhynkar

☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
403
Tepki puanı
203
Düşünce
Ateist
Kırk yaşımdan sonra peygamber oldum diye kurum kurum kurulup bütün kuzenlerini tek tek sayarak hepsini halledecem diyor. Önceden yüzüme bakmazsınız ha! Ulan evlatlığımla evli bile olsanız boşatıp halledecem hepinizi diyor! Sıra mıra gözetmek de yok, canımın istediğini istediğim gibi halledecem diyor. Yemin billah etsem yeminimi de bozarım, bana serbest! Bana her şey serbest kızıııım, boru değil, peygamberim ben diyor!

"Ne olurdu bir taneniz yüzüme baksa da gül gibi gençliğim yaşlı bir dulun emrinde geçip çürümeseydi be! Ben allahın kulu değil miydim!!? Ben insan değil miydim!? Lan karının başka heriflerden olan kızlarına kızım demek zorunda kaldım be!! Niye bir taneniz yüzüme bakmadı lan?! Sormaz mıyım lan ben size!?"

:kay:
Mesajı okurken kulağımda bu çınlanıyor.
"Uykular haram oldu gençliğim bak, Talan da oldu çok sevdim yalan oldu zalım geceler "
 

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
2,975
Tepki puanı
1,359
Düşünce
Ateist
:D Benim de aklıma "ben insan değil miyim" Tatlıses geldi kopyaladım ama sonra buraya koymaktan vaz geçtim gerek yok dedim.

Hayır şimdi koca koca elli altmış yaşında herifler "al kızımııı ver kııızııınıı, aaalaayım seniiiin kııızııınııı... Sen de İbo ver kııızııınııı, sen de al Maho'nun kııızııınııı... Sülo alsın Omar'ın kıızııınııı, Omar alsın Ali'nin kııızııınııı " diye türkü çağırsa...

"Olur olur bişiy olmaz. Gönül dediğin bir kara sinek! Ota da konar bota da..." :kay:
 

kavak

☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
665
Tepki puanı
388
Düşünce
Ateist
Hah hah ha...
Konu gözüme ilişti ilişeli hălă gülme krizindeyim.

Konumuz namaz ritüeli olunca...
Rüku ile secde bence en sıkıntılı posizyonlar.:akay:
Bu ritüelin bu konumlarını kimbilir kim planlayıp, projelendirdi ve hayata geçirdi; diii, mi?!
Yani önünüzdeki eşeğe, kara köpeğe ve kadına odaklanacağınıza...bence arka mahalleye mıkıyat olunmalı.:akay:
 

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
2,975
Tepki puanı
1,359
Düşünce
Ateist
Zaten Kuran'da da eşek aşağılanır. Seslerin en çirkininin eşek sesi olduğu yazılıdır. O halde hadiste aşağılama olduğu iyice bir kesinleşir. En vahimi kadının köpek ve eşek ile bir kategoriye sokulması. Herif kinini nefretini nasıl kusacağın şaşırmış. Kadınların çoğunu cehenneme göndermekle nefreti sönmemiş bir de köpekle eşekle bir tutuyor.
 

bilgelikyolunda

☆☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
7,063
Tepki puanı
484
Düşünce
Sünni
Namaz kılan kadın da olabilir.

Kedi fobisi de olabilir.

Yılan geçerse herkes korkar.

Bu hadis denen ifadede bir özelleştirme yapıldığı kesindir. Bu özelleştirme, "ifsad edici" özellik atamasıdır. Bu üç canlı, ifsat edici canlılar olarak gösterilmiştir. Öyle olmasaydı namaz kılarken dikkatinizi dağıtan bir şey önünüze gelirse namazı bozun, o şeyi uzaklaştırıp namazınızı yenileyin derdi. Bu ifade son derece adi, bayağı, pespaye bir ifade. Aşağılama amaçlı olduğu son derece açık.

Yani şimdi bir düzgün laf edemeyen, dikkatinizi dağıtan nesnelerin önünüze geçmesi namaza engeldir, onu bertaraf edip namazınızı öyle tamamlayın diyemeyen, ağzı bir düzgün laf yapamayan böyle abuk sabuk saçmalayan peygamber nasıl olur? Peygamber diye bir şey varsayacaksanız, düzgün, ağzı düzgün laf yapar bir şey tasarlamanız lazım. Böyle olmaz.
Namaz kılan kadının geçen erkekten dikkati dağılmaz; çünkü kadınlar genellikle erkekler gibi gördüklerinden ziyade dokununca etkilenirler.

Kedi fobisi herkeste yok; ama hadiste sayılanlar hemen herkesin dikkatini dağıtabilecek şeyler.

Yılan ile diğerlerinin geçme ihtimalini aynı görüyorsanız zaten size diyecek söz yok.

Önerdiğiniz cümle de çok saçma. Kadın geçiyor diye namaz bozulup, kadın uzaklaştırılacak mı? Hayır tabii ki
 

bilgelikyolunda

☆☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
7,063
Tepki puanı
484
Düşünce
Sünni
Yav zaten eksik eteğin namazından ne olacak! Bozulsa neee, bozulmasa ne! :ggsy: Herif zaten cehennem ahalisinin çoğu kadın diyor! :D Herif kırk yaşıma kadar hiç biri yüzüme bakmadı da gençliğimi yaşlı bir dul ile çürüttüm diye kadınlardan intikam alıyor! :p
Önceden yüzüme bakmazsınız ha! Ulan evlatlığımla evli bile olsanız boşatıp halledecem hepinizi diyor! Sıra mıra gözetmek de yok, canımın istediğini istediğim gibi halledecem diyor. Yemin billah etsem yeminimi de bozarım, bana serbest! Bana her şey serbest kızıııım, boru değil, peygamberim ben diyor!

"Ne olurdu bir taneniz yüzüme baksa da gül gibi gençliğim yaşlı bir dulun emrinde geçip çürümeseydi be! Ben allahın kulu değil miydim!!? Ben insan değil miydim!? Lan karının başka heriflerden olan kızlarına kızım demek zorunda kaldım be!! Niye bir taneniz yüzüme bakmadı lan?! Sormaz mıyım lan ben size!?"

:kay:
Muslimlerin kafa bu konulara basmaz, boşuna uğraşma. Bu tür işlerin çok istisnai zorunluluk durumlarında olabilmesini kendilerine mazeret yaparlar. Bir grup koca herifin al kızımı ver kızını aralarında kızlarını alıp vermelerinin acayip olduğuna kafaları basmaz.
Mesajı okurken kulağımda bu çınlanıyor.
"Uykular haram oldu gençliğim bak, Talan da oldu çok sevdim yalan oldu zalım geceler "
:D Benim de aklıma "ben insan değil miyim" Tatlıses geldi kopyaladım ama sonra buraya koymaktan vaz geçtim gerek yok dedim.

Hayır şimdi koca koca elli altmış yaşında herifler "al kızımııı ver kııızııınıı, aaalaayım seniiiin kııızııınııı... Sen de İbo ver kııızııınııı, sen de al Maho'nun kııızııınııı... Sülo alsın Omar'ın kıızııınııı, Omar alsın Ali'nin kııızııınııı " diye türkü çağırsa...

"Olur olur bişiy olmaz. Gönül dediğin bir kara sinek! Ota da konar bota da..." :kay:
Hah hah ha...
Konu gözüme ilişti ilişeli hălă gülme krizindeyim.

Konumuz namaz ritüeli olunca...
Rüku ile secde bence en sıkıntılı posizyonlar.:akay:
Bu ritüelin bu konumlarını kimbilir kim planlayıp, projelendirdi ve hayata geçirdi; diii, mi?!
Yani önünüzdeki eşeğe, kara köpeğe ve kadına odaklanacağınıza...bence arka mahalleye mıkıyat olunmalı.:akay:
Zaten Kuran'da da eşek aşağılanır. Seslerin en çirkininin eşek sesi olduğu yazılıdır. O halde hadiste aşağılama olduğu iyice bir kesinleşir. En vahimi kadının köpek ve eşek ile bir kategoriye sokulması. Herif kinini nefretini nasıl kusacağın şaşırmış. Kadınların çoğunu cehenneme göndermekle nefreti sönmemiş bir de köpekle eşekle bir tutuyor.
Her neye bakarsan kendi yüzündür,

Kimde ne görürsen kendi özündür.

Yunus Emre
 

Entropyy22

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
1,702
Tepki puanı
837
Düşünce
Ateist
‘Irmaklarından şaraplar akacak’ diyorsun
Cennet-i alâ meyhane midir?
‘Her mümin’e iki huri’ diyorsun
Cennet-i alâ kerhane midir?

Ömer HAYYAM.
 

kavak

☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
665
Tepki puanı
388
Düşünce
Ateist
Bildiğim kadarı ile bu forumda da sadece kitapçı takılan safkan müslüman bir forumdaş var.
O bu konuyu görse, muhtemelen kıçıyla güler ve kafadan reddeder.
Hasılı bunların her biri bir türlü.
 
Yazarı tarafından düzenlendi:

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
2,975
Tepki puanı
1,359
Düşünce
Ateist
‘Irmaklarından şaraplar akacak’ diyorsun
Cennet-i alâ meyhane midir?
‘Her mümin’e iki huri’ diyorsun
Cennet-i alâ kerhane midir?

Ömer HAYYAM.
Bunlardan daha çetrefil soru, bu mekanları işleten allah meyhaneci midir, yoksa Manukyan'dan daha büyük bir işletmeci olmayı mı kafaya koymuş? Hayyam da çok mütevazi imiş. Ne iki hurisi yahu? Herifler dünyada bile iki karıya razı değil. Rabi a yapıyorlar! (:D İlla da dört dört dört! Anadoluda bir söz vardır dön de (kibarca tercümesiyle) "kıçını" ört derler.

Tilki telaşla kaçıyormuş. Hayvanlar ne o tilki kardeş demişler. Ormana vergi denetmenleri geldi, yakalarlarsa bende kürk hanımda kürk çocuklarda kürk! Dünyanın vergisini yazarlar. Hemen leylek telaşla havalanmış. Nooldu demişler. Ne olacak demiş, bende yazlık, hanımda yazlık, çocuklarda yazlık! Dünya vergi tutar! Hemen kaplumbağa debelenmeye başlamış. Lan sana nooldu? Noolacak, bende ev, hanımda ev, çocuklarda ev. Dünya vergi!

Hemen maymun da daldan dala atlayıp kaçarken birden durmuş. Lan demiş benim kıçım açık, hanımın kıçı açık, çocukların kıçı açık! Bana ne oluyor?

Muslimlerinki o hesap. Ayranı var içmeye gerçi o kadar da, doğru düzgün kitabı yok allahtan geldi demeye, dört karı ister "biiiip"meye. Rabia da rabia! Dört dört dört! Lan rabia rabia dört dört diyeceğine dön de "biiiip"ünü örtmeyecek olsan da hiç olmadı doğru düzgün bir şey göster bunu allah gönderdi diye!
 

bilgelikyolunda

☆☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
7,063
Tepki puanı
484
Düşünce
Sünni
Şerebe içmek demektir. Şarap da içki/içeçek demektir. Sarhoş eden etmeyen her içeçeğe şarap denilebilir ama özellikle sarhoş eden içeceklere hamr denir. Bu yönüyle cennette sırf şarap/içecek olduğu ifade ediliyor diye, meyhane midir diye sormak ya cehalettir ya da bilinçli çarpıtma

İnsanın sadece birbirlerinin eşi olan nikahlı birliktelikler var diye, cennete kerhane midir demek ya cehalettir ya da bilinçli çarpıtma
 
Üst