Sinek ve örümcek

Science

☆☆☆☆
Ayrıldı
Mesajlar
1,677
Tepki puanı
836
Düşünce
Ateist
Bir gün bir sinek , örümcek ağına yakalanmış. Örümcek sevinçle sineği yemek için sararken sinek dua etmeye başlamış örümcek demiş ki : senin kurtulmak için dua ettiğin allah benim öğle yemeği için şükrettiğim allahmı?
Screenshot_20201106-023727.png
 

bilgelikyolunda

ll ☆
Yazar
Mesajlar
15,824
Tepki puanı
1,229
Düşünce
Sünni
Bir gün bir sinek , örümcek ağına yakalanmış. Örümcek sevinçle sineği yemek için sararken sinek dua etmeye başlamış örümcek demiş ki : senin kurtulmak için dua ettiğin allah benim öğle yemeği için şükrettiğim allahmı?
5661 ekini görüntüle
İslama göre hayvanlar hayatta kalmak için dua etmezler. Ayetlerde ve sahih hadislerde hiçbir çarpıtma yapmadan eleştirecek bir şey bulamayınca böyle uydurma hikayeler üzerinden eleştirmeye çalışmak aslında acziyetin ilanıdır. :)
 

Science

☆☆☆☆
Ayrıldı
Mesajlar
1,677
Tepki puanı
836
Düşünce
Ateist
İslama göre hayvanlar hayatta kalmak için dua etmezler. Ayetlerde ve sahih hadislerde hiçbir çarpıtma yapmadan eleştirecek bir şey bulamayınca böyle uydurma hikayeler üzerinden eleştirmeye çalışmak aslında acziyetin ilanıdır. :)
1.si bu gönderi ironi amaçlı
2.si bunun cennette futbol vb gibi versiyonları var
3.sü ironi yaptığım için aciziyet değil
4.sü bunun ironi olduğunu anlamayan kafadan sıkıntılıdır bunda yanlış mı var? :)
 

DemoKratos

V ☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
7,576
Çözümler
1
Tepki puanı
4,913
Düşünce
Ateist
Sineklerin tanrısı ayrıdır. O Baalzubab. Örümceklerin tanrısı da belki baalankebut olabilir.

Ama Baalzubab meşhur yani, tarihe geçmiş tanrı!

Sümerlerde suçlular gömülmezdi. Gehinnom vadisine öylece atılırlardı. Hemen sinekler üşüştüğü için Sümerler azap tanrısı Baalzubab'ın sinekleri suçluya azap etmek için gönderdiğine inanırlardı.

Sonra işte Gehinnom cehennem yapıldı, tanrılar melek yapıldı bir de başlarına tek büyük tanrı konuldu.
 

bilgelikyolunda

ll ☆
Yazar
Mesajlar
15,824
Tepki puanı
1,229
Düşünce
Sünni
1.si bu gönderi ironi amaçlı
2.si bunun cennette futbol vb gibi versiyonları var
3.sü ironi yaptığım için aciziyet değil
4.sü bunun ironi olduğunu anlamayan kafadan sıkıntılıdır bunda yanlış mı var? :)
İroni bir hakikat üzerine kurulursa anlamlıdır.

Hiçbir hakikat üzerine temellendirilmeyen ironiler boş lakırdılardır.

İslam'la ilgili olmayan boş lakırdılarla meşgul olmanız tabii ki acziyet değildir; ama İslam'a yönelik bir ironi yapıyorsanız ortada eleştirecek bir şey bulamayınca böyle uydurma hikayeler üzerinden eleştirmeye çalışmak aslında acziyetin ilanıdır.
 

Science

☆☆☆☆
Ayrıldı
Mesajlar
1,677
Tepki puanı
836
Düşünce
Ateist
İroni bir hakikat üzerine kurulursa anlamlıdır.

Hiçbir hakikat üzerine temellendirilmeyen ironiler boş lakırdılardır.

İslam'la ilgili olmayan boş lakırdılarla meşgul olmanız tabii ki acziyet değildir; ama İslam'a yönelik bir ironi yapıyorsanız ortada eleştirecek bir şey bulamayınca böyle uydurma hikayeler üzerinden eleştirmeye çalışmak aslında acziyetin ilanıdır.
1.si islamla tamamen alakasız değil cennette istenilen herşeyin olması konusuyla alakalı penaltı versiyonu da var bunun bu penaltılı olan direkt İslam'ı eleştiriyor benim dediğimi de devamını okursan müslümanların Müslüman olmayanlara saygı duymayı o inanmıyorsan saygı duy demesini eleştiriyor bunu yaparken ise ironik bir şekilde keşke devamını okuyup öyle konuşsaydın sayın çok bilmiş
Sinekte demiş ki kes lan zındık herşeye laf ettirin ama dinime laf ettirmem ğavur 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
 

Science

☆☆☆☆
Ayrıldı
Mesajlar
1,677
Tepki puanı
836
Düşünce
Ateist
İroni bir hakikat üzerine kurulursa anlamlıdır.

Hiçbir hakikat üzerine temellendirilmeyen ironiler boş lakırdılardır.

İslam'la ilgili olmayan boş lakırdılarla meşgul olmanız tabii ki acziyet değildir; ama İslam'a yönelik bir ironi yapıyorsanız ortada eleştirecek bir şey bulamayınca böyle uydurma hikayeler üzerinden eleştirmeye çalışmak aslında acziyetin ilanıdır.
Ayrıca bu yazının ironi olduğunu anlamayan aciz ve kafadan sıkıntılıdır bunda yanlış mı var? :)
 

Tiglath

ll ☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
1,572
Çözümler
3
Tepki puanı
1,357
Düşünce
Ateist
Bu konuda en gerçekçi yorumu Napolyon yapmıştır.
“Tanrı en iyi topçu birliğinin yanındadır.”
 

bilgelikyolunda

ll ☆
Yazar
Mesajlar
15,824
Tepki puanı
1,229
Düşünce
Sünni
islamla tamamen alakasız değil cennette istenilen herşeyin olması konusuyla alakalı penaltı versiyonu da var
Cennette penaltı çekişmeyi isteyecek kadar boş tipler cennete gitmeyeceği için soru anlamsız.
enim dediğimi de devamını okursan müslümanların Müslüman olmayanlara saygı duymayı o inanmıyorsan saygı duy demesini eleştiriyor
Hayali konuşmalar uydurarak bir şey eleştirilmez.

Ortada eleştirecek bir şey bulamayınca böyle uydurma hikayeler üzerinden eleştirmeye çalışmak aslında acziyetin ilanıdır.
Ayrıca bu yazının ironi olduğunu anlamayan aciz ve kafadan sıkıntılıdır bunda yanlış mı var? :)
Sonuç olarak penaltı saçmalığının İslam'la alakası sadece içinde cennet geçmesi ve bu da sizin yazdıklarınızın İslam'la alakasız olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

Konuşmamız şöyle oldu:

A: 1 örneği

B: 1 örneği İslam'la alakasız

A: Ama 2 örneği İslam'la alakalı

B: 2 örneğinin İslam'la tek alakası içinde cennet kelimesi geçmesi ve bu durum 1 örneğinin İslam'la alakasız olduğu gerçeğini değiştirmiyor.
 

bilgelikyolunda

ll ☆
Yazar
Mesajlar
15,824
Tepki puanı
1,229
Düşünce
Sünni
Aylardan beri seni banlamış olan birini durmadan itibarsızlaştırmaya çalışınca, çükün falan mı kalkıyor?
Söyle de bilelim!
Hiçbir bilimsel temeli olmayan uydurmalar değilse forumda bir kişi bile (kendisi dahil) çıkıp @DemoKratos un yazdıklarının bilimsel temelini gösteremiyor mu?

Bir kişi bile (kendisi dahil) bilimsel temelini gösterse zaten olay biter ve @DemoKratos un itibarına hiçbir şey olmaz.

Ortada bilimsel temel olmayınca yazdıklarının bilimsel temeli olmadığını göstermemiz o kişiyi itibarsızlaştırmaz, sadece gerçek yüzünü ve seviyesini gösterir.

Neden alıntıladığıma gelince:

O şahıs için değil, forumdaki hakkaniyetli okuyucular için yazılanların neresi neden yanlış gösterdiğimizi defalarca dile getirmemize rağmen herkesi kendiniz gibi art niyetli zannettiğiniz için kendi bilinçaltınıza göre yorumlamışsınız.

Atalarımız ne demiş:

Alemi nasıl bilirsin? Kendin gibi.

Ne demiş @kavak ?
Atasözlerine yanıt verilmez; ne denmiş ise öyle sineye(!) çekilir.😎
Ne demiş Yunus Emre:

Her neye bakarsan kendi yüzündür,

Kimde ne görürsen kendi özündür.
 
Yazan tarafından düzenlendi:

Science

☆☆☆☆
Ayrıldı
Mesajlar
1,677
Tepki puanı
836
Düşünce
Ateist
Cennette penaltı çekişmeyi isteyecek kadar boş tipler cennete gitmeyeceği için soru anlamsız.
hahaha nasılda mantıklı (!) Bir cevap
Hayali konuşmalar uydurarak bir şey eleştirilmez.

Ortada eleştirecek bir şey bulamayınca böyle uydurma hikayeler üzerinden eleştirmeye çalışmak aslında acziyetin ilanıdır.
Ya bak daha kaçkez yazacağım devamını okursan müslümanların inanmıyorsan saygı duy diyip inanmayanlara saygı duymamasını ironik olarak eleştiriyor okuduğunu anlama sorununmu var senin.
Sinekte demiş ki kes lan zındık herşeye laf ettirin ama dinime laf ettirmem ğavur 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
ayrıca bunun penaltı versiyonu ise direkt cennette her istenilenin olmasının nekadar saçma olduğunu anlatıyor direkt aynı cevabı 10000000000 kez anlattım hala aynı şeyi söylüyorsa senin kafa gidik demektir. Ben günde 2 saatten az uyuyorum yinede senin kadar okuduğunu anlama sorunum yok
 

Science

☆☆☆☆
Ayrıldı
Mesajlar
1,677
Tepki puanı
836
Düşünce
Ateist
Hiçbir bilimsel temeli olmayan uydurmalar değilse forumda bir kişi bile (kendisi dahil) çıkıp @DemoKratos un yazdıklarının bilimsel temelini gösteremiyor mu?

Bir kişi bile (kendisi dahil) bilimsel temelini gösterse zaten olay biter ve @DemoKratos un itibarına hiçbir şey olmaz.
İtibarına bişey olsun yada olmasın seni aylar önce bankaya birinin mesajını alıntılanan senin nekadar ahlaksız hilekar ve yalancı olduğunu gösterir.
 

Science

☆☆☆☆
Ayrıldı
Mesajlar
1,677
Tepki puanı
836
Düşünce
Ateist
Atalarımız ne demiş:

Alemi nasıl bilirsin? Kendin gibi.

Ne demiş @kavak ?
@kavak ın yazdığını okursan "(!)" İşareti var bu işaret ironinin sembolü bunu bilmiyorsan bı zahmet internete girme.
ayrıca
alemi nasıl bilirsin ?
Kendin gibi
daha yazdıklarımızı neresi neden yanlış gösteremiyorsun bide bize diyorsun.
 

amca.

Çaylak
Mesajlar
262
Tepki puanı
191
Düşünce
Tengrici
Arkadaş cennete kimin gideceğinide açıklamış allah olmuş bu tamamdır.
 

Son konular

Son mesajlar

Üst