Tanrı Hakkında Meşhur Sözler - 1

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
4,683
Tepki puanı
2,050
Düşünce
Ateist
Bu arada odatv açılmış! Sürpriz! Tabii bu utanç tarihe yazıldı artık bir kere ama en azından vikipedi yasağı gibi uzun sürmemiş oldu. Barış Terkoğlu ve Müyesser Yıldız'ın durumları ne araştırmalıyım. Bu utanç tutuklamalar hep tarihe not olarak düştü tabii serbest kalsalar da. SANA açılmış mı bir de onu kontrol edeyim. Ona da erişimi engellemişlerdi. Gerçi korona nedeniyle Suriye gelişmeleri durdu ama...

BBC ye mahkum kalıyoruz. Tüm gelişmeleri BBC den izliyorum. Tabii Twitter raporu da BBC de yayınlandı. Ama yani ülkede çok ciddi hukuk ihlalleri varken ak troller filan gölgede kalıyor. Geçen biri ak trolleri fena tufaladı. CHP liler ramazanda içki içiyor diye sahte bir foto paylaştı, salak troller sinek gibi üşüştü hakaretler tehditler nefret söylemleri gırla gitti. Sonra trolleri trollediğini fotonun sahte ve düzmece olduğunu açıkladı.

Utanç... Yüz karası... Skandal yani, rezillik.
 

kavak

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
2,787
Tepki puanı
1,004
Düşünce
Ateist
Kaynak atsana arkadaş herkese neden tek tek aratacaksın. Bu kadar zor mu ya, Twitter raporu nasıl resmi rapor oluyor, Twitter nasıl senin devlet kurumuna sızıp kimin nereden maaş aldığını ortaya çıkarıyor, kaynak istedik zor bir şey mi istedik?
Şundan bahsediyor galiba, yine de bana pek inandırıcı gelmedi:
 

Turdur

Üye
Mesajlar
169
Tepki puanı
27
Düşünce
Ateist
Şundan bahsediyor galiba, yine de bana pek inandırıcı gelmedi:
Taaaabi ki size inandırıcı gelmedi, çünkü keklenmediniz bu sefer.
 

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
4,683
Tepki puanı
2,050
Düşünce
Ateist
Odatv nin farklı linkle açılabilmesi ve yazarlarının tahliye olmaması hakkında hiç bir şey söylemiyorum. Tarihe kaydedilsin. Bir şey söylemenin bir lüzumu da bulunmuyor zaten.
 

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
4,683
Tepki puanı
2,050
Düşünce
Ateist
Kiralık troller konusu o kadar kesin bilinen bir işti ki, sağır sultan olsaydı o bile duymuş olmak bir yana, "kesin iman etmiş" olurdu! :ggsy: Söz konusu rapor bunu sadece resmileştirdiği için kuşku duymak bana ne kadar acayip geldi anlatamam! Bu yani "hakkatten dünyanın bi uydusu var mı yav? Uydurmuş olmasınlar? NASA uydurmuştur kesin! Uzaya lazer tutup ahana bu ay işte diye milleti kekliyorlardır!" :kay: demek kadar absürt ötesi yani, tanımlamak zor! Kaynak mı ne kaynağı yahu tepkisi kadar doğal bir tepki daha olamaz!

Yani o kadar hükümet sözcüleri Twitter'i protesto etti, kınadı, hatta erişimi yasaklayalım teklifleri yapıldı. Ortalık bunca karışmışken sağır sultan olsan nasıl duymayacaksın yahu! Bitkisel hayattaki sultan olmak lazım! Ben de kendimi gündemi takip etmez sanırdım! Beterin beteri hep olurmuş zaten!

Twitter ile aram nahoştur, hiç ilgilenmem o başka. Twitter'dan hoşlanmamak ayrı bir şey. Hitler "ay dünyanın uydusudur" dese "yalannn! Nyalan söylüyorsun!" (:D mu diyeceğiz yahu!
 
Yazarı tarafından düzenlendi:

6lack de Furor

Senato Üyesi
Mesajlar
795
Tepki puanı
336
Düşünce
Ateist
Kiralık troller konusu o kadar kesin bilinen bir işti ki, sağır sultan olsaydı o bile duymuş olmak bir yana, "kesin iman etmiş" olurdu! :ggsy: Söz konusu rapor bunu sadece resmileştirdiği için kuşku duymak bana ne kadar acayip geldi anlatamam! Bu yani "hakkatten dünyanın bi uydusu var mı yav? Uydurmuş olmasınlar? NASA uydurmuştur kesin! Uzaya lazer tutup ahana bu ay işte diye milleti kekliyorlardır!" :kay: demek kadar absürt ötesi yani, tanımlamak zor! Kaynak mı ne kaynağı yahu tepkisi kadar doğal bir tepki daha olamaz!

Yani o kadar hükümet sözcüleri Twitter'i protesto etti, kınadı, hatta erişimi yasaklayalım teklifleri yapıldı. Ortalık bunca karışmışken sağır sultan olsan nasıl duymayacaksın yahu! Bitkisel hayattaki sultan olmak lazım! Ben de kendimi gündemi takip etmez sanırdım! Beterin beteri hep olurmuş zaten!

Twitter ile aram nahoştur, hiç ilgilenmem o başka. Twitter'dan hoşlanmamak ayrı bir şey. Hitler "ay dünyanın uydusudur" dese "yalannn! Nyalan söylüyorsun!" (:D mu diyeceğiz yahu!
Twitter'ı bile PKK ve FETÖ'ye falan destek vermek, Türkiye'nin PKK ve FETÖ ile olan mücadelesine çomak sokmakla suçladılar. :akay:
 

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
4,683
Tepki puanı
2,050
Düşünce
Ateist
Vikipedi'yi kapattıktan sonra artık hiç asla olmayacak bir şey söyle, olur olur bu iş bu ülkede olur diyelim yani, o derece. Ay yarıldı de, haaa Türkiye'de mi? Ya da belki Suudi Arabistan'da. Olabilir!!! Ay orada olduğu gibi durur, ama bu ülkelerde yarıldı dedin mi yarılır! Yarılmak zorunda! Sıkıysa yarılmasın! "Eeeeyyy Amerika! Eeeeyyy Avrupa! Biz de bir insan çocuğuyuz laaayn! Ezik miyiz biz laaayn!"
 

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
4,683
Tepki puanı
2,050
Düşünce
Ateist
Yani şimdi durum apaçık ve kör gözüne gözüne misali bu iken, ukala ve inanmaz bir tavırla yalan söylediğimi ima eder gibi kaynak sorarsa hak ettiği yanıtı aldığında darılma gücenme olmayacak. Her şeyin bir usulü yordamı vardır. Ukala ukala diklenirse haddini bildiririm. Hayır Hitler'i, faşizmi, soykırımı, dogmayı savunalım bari!

Hayali mobese görüntüleri icat edilen bir ülke bu yahu! Hiç utanmadılar sıkılmadılar, gerçek mobese görüntülerine karaltılar ekleyerek hayali mobese görüntüleri yarattılar! Bunun yapıldığı bir ülkeden bahsediyoruz! Daha bunun ötesi varsa tası tarağı toplayıp ittir olup gidelim yani, başka da geriye ne kalıyor? Körlerle sağırlar birbirini ağırlasın, geriler, yobazlar faşistler liginde kendi kendilerine çalıp oynasınlar.

Bu yani, daha da edilecek laf kalmaz ki o zaman? Elini değil neyini sallasan elli trole çarparken ukala ukala kaynak sorulursa benim beynim azıcık döner yani, hiç kusura bakılmasın! İnsan olan insan azıcık usül yordam öğrenir. Mal gibi tomruk gibi laf edilmez. Özellikle konu apaçıksa, son derece netse!

Acaba kiralık trolün biri de bu mu diye şüphelenmeye kadar gider! Bu kadar net açık bir durumda bu kaçınılmaz yani, hiç gücenme darılma olmasın.
 

Turdur

Üye
Mesajlar
169
Tepki puanı
27
Düşünce
Ateist
Yani şimdi durum apaçık ve kör gözüne gözüne misali bu iken, ukala ve inanmaz bir tavırla yalan söylediğimi ima eder gibi kaynak sorarsa hak ettiği yanıtı aldığında darılma gücenme olmayacak. Her şeyin bir usulü yordamı vardır. Ukala ukala diklenirse haddini bildiririm. Hayır Hitler'i, faşizmi, soykırımı, dogmayı savunalım bari!

Hayali mobese görüntüleri icat edilen bir ülke bu yahu! Hiç utanmadılar sıkılmadılar, gerçek mobese görüntülerine karaltılar ekleyerek hayali mobese görüntüleri yarattılar! Bunun yapıldığı bir ülkeden bahsediyoruz! Daha bunun ötesi varsa tası tarağı toplayıp ittir olup gidelim yani, başka da geriye ne kalıyor? Körlerle sağırlar birbirini ağırlasın, geriler, yobazlar faşistler liginde kendi kendilerine çalıp oynasınlar.

Bu yani, daha da edilecek laf kalmaz ki o zaman? Elini değil neyini sallasan elli trole çarparken ukala ukala kaynak sorulursa benim beynim azıcık döner yani, hiç kusura bakılmasın! İnsan olan insan azıcık usül yordam öğrenir. Mal gibi tomruk gibi laf edilmez. Özellikle konu apaçıksa, son derece netse!

Acaba kiralık trolün biri de bu mu diye şüphelenmeye kadar gider! Bu kadar net açık bir durumda bu kaçınılmaz yani, hiç gücenme darılma olmasın.
Sen kimsin, beynin dönse ne olur dönmese ne olur? Burada böyle üstten bakışla yazıp durma, sen nesin ki sana gücenip darılalım? Siteden adam attırırım, benim yalanımı sorgulayanı karalarım diyorsun, açık açık bunu ima ediyorsun.
Alakasız bir konuya mesaj atıp trol çektin, çatır çatır Twitter resmi raporu diyerek yalan attın ve Türkiye Hükümetine iftira atarak 7 bin kişiye maaş bağladığını yazdın. BBC seni kekledi diye bizde mi sana uyacaz?
Ne demek "benim kafama uymayanları, yalanlarımı sorgulayanları, kaynak isteyenleri trol ilan ederim, mal derim salak derim"... Nereden alıyorsun bu gücü, arkanda kim var admin mi?
 

Pic@rd

Üye
Mesajlar
382
Tepki puanı
61
Düşünce
Agnostik
Sen kimsin, beynin dönse ne olur dönmese ne olur? Burada böyle üstten bakışla yazıp durma, sen nesin ki sana gücenip darılalım? Siteden adam attırırım, benim yalanımı sorgulayanı karalarım diyorsun, açık açık bunu ima ediyorsun.
Alakasız bir konuya mesaj atıp trol çektin, çatır çatır Twitter resmi raporu diyerek yalan attın ve Türkiye Hükümetine iftira atarak 7 bin kişiye maaş bağladığını yazdın. BBC seni kekledi diye bizde mi sana uyacaz?
Ne demek "benim kafama uymayanları, yalanlarımı sorgulayanları, kaynak isteyenleri trol ilan ederim, mal derim salak derim"... Nereden alıyorsun bu gücü, arkanda kim var admin mi?
arkasında biri olsa keklikyolunda mahlaslı üyeyi attırabilirdi. şu forumun içine ettiği açık iken.

şahıs durduğuna göre? el akıl!
 

6lack de Furor

Senato Üyesi
Mesajlar
795
Tepki puanı
336
Düşünce
Ateist
Sen kimsin, beynin dönse ne olur dönmese ne olur? Burada böyle üstten bakışla yazıp durma, sen nesin ki sana gücenip darılalım? Siteden adam attırırım, benim yalanımı sorgulayanı karalarım diyorsun, açık açık bunu ima ediyorsun.
Alakasız bir konuya mesaj atıp trol çektin, çatır çatır Twitter resmi raporu diyerek yalan attın ve Türkiye Hükümetine iftira atarak 7 bin kişiye maaş bağladığını yazdın. BBC seni kekledi diye bizde mi sana uyacaz?
Ne demek "benim kafama uymayanları, yalanlarımı sorgulayanları, kaynak isteyenleri trol ilan ederim, mal derim salak derim"... Nereden alıyorsun bu gücü, arkanda kim var admin mi?
Sanırım bu da trollerden. Ama Müslüman değil. Orası şaşırtıcı.
 
Üst