Turan Dursun kitaplarından korkan müslümanlar..!

kavak

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
2,787
Tepki puanı
1,004
Düşünce
Ateist
Yazmıştık:
Olay Mekkede ve çok kısa bir zaman diliminde gerçekleşiyor. Mekkenin batısında birçok yerde henüz hava kararmadığı için ay görülemiyor. Mekkenin doğusunda bir çok yerde de gecenin ilerleyen saatleri olduğu için insanlar uykuda. İnsanların elektriğin olmadığı o zamanlar güneşin batmasından kısa süre sonra uyuduklarını da düşünmek gerekir. Mekkeye yakın yerlerde ise havanın bulutlu vs olmasından dolayı da ayın görülemeyeceği, görülebilecek yerlerde de bu çok kısa sürede gerçekleşen mucize esnasında kaç kişinin tam da o anda gökyüzüne bakmış olabileceği ihtimalleri düşünülünce bu olayın tarihe geçmemesi değil aksine tarihe geçmesi şaşırtıcı olurdu.
Forumun gülü(!) dibine kadar sallamış yine!
Hayatımda senin kadar boş beleş atıp tutan birini görmedim ben.
Yok böyle bir şey, tamamen birilerinin kıçından uydurması!
Yani bu mevzuyu konuşmak bile deli saçması ki savunanların gri hücrelerinin hepisi sulanmaştır.
Bu kesin ve tartışmaya bile açık değildir.
 

6lack de Furor

Senato Üyesi
Mesajlar
795
Tepki puanı
336
Düşünce
Ateist
Yazmıştık:

Olay Mekkede ve çok kısa bir zaman diliminde gerçekleşiyor. Mekkenin batısında birçok yerde henüz hava kararmadığı için ay görülemiyor. Mekkenin doğusunda bir çok yerde de gecenin ilerleyen saatleri olduğu için insanlar uykuda. İnsanların elektriğin olmadığı o zamanlar güneşin batmasından kısa süre sonra uyuduklarını da düşünmek gerekir. Mekkeye yakın yerlerde ise havanın bulutlu vs olmasından dolayı da ayın görülemeyeceği, görülebilecek yerlerde de bu çok kısa sürede gerçekleşen mucize esnasında kaç kişinin tam da o anda gökyüzüne bakmış olabileceği ihtimalleri düşünülünce bu olayın tarihe geçmemesi değil aksine tarihe geçmesi şaşırtıcı olurdu.
Bak samimi söylüyorum, cidden saçmalıyorsun. Daha önce tartışmalara objektif olarak baktığını ve inançlı kimliğini çıkararak okuduğunu söylemiştin. Ama bu cidden öyle değil. Düşün, koskoca ay. Kısa zaman dilimi olsun ya da olmasın. Milyonlarca insan var. Bunların %90'ı uyusa, %10'luk rakam bile hâlen çok büyük. O dönemler Dünya nüfusu yaklaşık 208 milyon araştırdığıma göre. 208 milyonun %10'u, 20 milyon 800 bin kişi yapar. Bu 20 milyon 800 bin kişinin sadece %1'i ayı izlese, 208 bin kişi yapıyor. Hiç kimse mi görmemiş? Rakamları çok küçülttük. Gene de görebilecek çok fazla insan var.
 

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
4,683
Tepki puanı
2,050
Düşünce
Ateist
(:D Ay'ı ikiye yaracak hiç bir etken olmadığını bilmeyecek kadar cahil olan bir deli ay yarıldı yazdı diye allah ayet yazdı gibi davranan triger kayışını koparmış, devridaim pompası kaçak yapmış, bujileri kısa devre yapmış, pistonları silindirlerde sıkışmış, krankı yatak sarmış klinik vakalara yapacak bir şey yok. Bunlar sobayla konuşan deli ne yazdıysa allah yazdırdı diye inandıkları için bunları akıl hastalıkları kliniği paklar. Da... Hangi birini yatıracaksın, yatak kapasitesini aşıyorlar!!! :ggsy:

Bir kısmı fetö davasından firarda olmasına rağmen klinikler bunları alacak kapasitede değil!

Hayır Kuran yazarları bile ay yarıldı diye açıkça iddia etmemiş ima etmişler! Kaldı ki ay yarıldı arapçada bir deyim!!! :kay:

Böyle delilik, böyle cahillik görülmedi!
 
Yazarı tarafından düzenlendi:

6lack de Furor

Senato Üyesi
Mesajlar
795
Tepki puanı
336
Düşünce
Ateist
(:D Ay'ı ikiye yaracak hiç bir etken olmadığını bilmeyecek kadar cahil olan bir deli ay yarıldı yazdı diye allah ayet yazdı gibi davranan triger kayışını koparmış, devridaim pompası kaçak yapmış, bujileri kısa devre yapmış, pistonları silindirlerde sıkışmış, krankı yatak sarmış klinik vakalara yapacak bir şey yok. Bunlar sobayla konuşan deli ne yazdıysa allah yazdırdı diye inandıkları için bunları akıl hastalıkları kliniği paklar. Da... Hangi birini yatıracaksın, yatak kapasitesini aşıyorlar!!! :ggsy:

Bir kısmı fetö davasından firarda olmasına rağmen klinikler bunları alacak kapasitede değil!

Hayır Kuran yazarları bile ay yarıldı diye açıkça iddia etmemiş ima etmişler! Kaldı ki ay yarıldı arapçada bir deyim!!! :kay:

Böyle delilik, böyle cahillik görülmedi!
Bir yerde bu ay yarılması olayının aslında Muhammed'in aya, ayna tutarak ondan 2 tane yapması ve inanmayanların bunu "Aydan iki tane oldu." gibi anlattığı ama zaman içinde bu anlatının değişime uğramasıyla bugünkü iddiaya dönüştüğüne dair bazı yorumlar okumuştum. Sence ne kadar mantıklı? Bence bundan daha mantıklı.
 

kavak

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
2,787
Tepki puanı
1,004
Düşünce
Ateist
Sevgili Ahlaksız @Ahlaksız
Konuya dönersek...
Kitapları bir yana, adamdan o kadar korkmuşlar ki, çareyi onu kalleşçe/kahpece öldürmekte görmüşler. Akıllarınca onu böyle susturacaklar!
Bu ilkelliği yapanlar ve yaptıranlar nihayetinde kendi ayaklarına sıkmış oldular, çünkü Turan Dursun hălă unutulmadı ve unutulacağını da zannetmiyorum!
Bu yalın gerçek, onların suratına atılmış kocaman bir şamardır aslında!
 
Yazarı tarafından düzenlendi:

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
4,683
Tepki puanı
2,050
Düşünce
Ateist
Diyelim Ay'ı ikiye yarmak için çok güçlü bir lazer yaptınız. Bu lazer ile Ay'ı ışın kılıcı ile karpuz yarar gibi yaracaksınız. Kütle çok büyük olduğu için lazer öyle güçlü olacak ki bunu Ay'a tuttuğunuz anda Ay yüzeyi fokurdamaya, lavlar fışkırmaya başlayacak. Kayalar eriyecek ve kütle çekimi nedeniyle iki parça ayrılmak bir yana birbirine iyice kaynaşacak. Hiç bir güç Ay'ı ikiye ayıramaz. Bu olanaksızdır. Ay parçalanıp dağılabilir ama ikiye ayrılmaz.
 
Yazarı tarafından düzenlendi:

bilgelikyolunda

☆☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
10,427
Tepki puanı
755
Düşünce
Sünni
Bak samimi söylüyorum, cidden saçmalıyorsun. Daha önce tartışmalara objektif olarak baktığını ve inançlı kimliğini çıkararak okuduğunu söylemiştin. Ama bu cidden öyle değil. Düşün, koskoca ay. Kısa zaman dilimi olsun ya da olmasın. Milyonlarca insan var. Bunların %90'ı uyusa, %10'luk rakam bile hâlen çok büyük. O dönemler Dünya nüfusu yaklaşık 208 milyon araştırdığıma göre. 208 milyonun %10'u, 20 milyon 800 bin kişi yapar. Bu 20 milyon 800 bin kişinin sadece %1'i ayı izlese, 208 bin kişi yapıyor. Hiç kimse mi görmemiş? Rakamları çok küçülttük. Gene de görebilecek çok fazla insan var.
Siz tüm dünyada gece ve bulutsuz kabul etmişsiniz :)

Rakamlarınızı buna göre güncelleyiniz.
 

bilgelikyolunda

☆☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
10,427
Tepki puanı
755
Düşünce
Sünni
İspatla. Allah'ın gücünün her şeye yettiğini ispatla, boş boş yazıp durma.
Karşıdakine emreder üslup ile hitap edilmeyeceğini bilmeyecek kadar terbiyeden yoksun musunuz?

Allah diyorsanız Allahın sıfatlarından biri zaten gücünün her şeye yetmesi. Allah olduğunu ispatlamamı istemeniz mantıklı ama Allahın her şeye gücünün yettiğiniz ispatlamamı istemeniz mantıksız. Umarım içine düştüğünüz mantık hatasını farkedersiniz.
 

Turdur

Üye
Mesajlar
169
Tepki puanı
27
Düşünce
Ateist
Karşıdakine emreder üslup ile hitap edilmeyeceğini bilmeyecek kadar terbiyeden yoksun musunuz?

Allah diyorsanız Allahın sıfatlarından biri zaten gücünün her şeye yetmesi. Allah olduğunu ispatlamamı istemeniz mantıklı ama Allahın her şeye gücünün yettiğiniz ispatlamamı istemeniz mantıksız. Umarım içine düştüğünüz mantık hatasını farkedersiniz.
Allah'ın gücü ayı ikiye bölmeye yetiyor demedin mi? İspatla hadi.
 

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
4,683
Tepki puanı
2,050
Düşünce
Ateist
Mars yüzeyini boydan boya kat eden muazzam, yanında dünyadaki Büyük Kanyon'un cüce gibi kaldığı yarığa bakılırsa Muhammed Ay'ı yaracağım derken yanlışlıkla Mars'ı yarmış.
 

Tiglath

☆☆
Üye
Mesajlar
779
Tepki puanı
271
Düşünce
Ateist
Mars yüzeyini boydan boya kat eden muazzam, yanında dünyadaki Büyük Kanyon'un cüce gibi kaldığı yarığa bakılırsa Muhammed Ay'ı yaracağım derken yanlışlıkla Mars'ı yarmış.
Yani Muhammed’in ayı yardığından ayın bile haberi yok. İşte gerçek bu.
 

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
4,683
Tepki puanı
2,050
Düşünce
Ateist
Yani Muhammed’in ayı yardığından ayın bile haberi yok. İşte gerçek bu.
Ama iyi ki Mars'ta yaşayan yok haaa! Yoksa fena kayarlardı!

"Çüşşş beee! İnsan da hedefi bu kadar mı şaşırır! Lan Ay nere Mars nere be! Bir şey yaracaksın madem doğru düzgün nişan al be! :kay: Lan bu dünyalıların akıllısı buysa..." (:D

NASA iyi bir araştırsın! Sakın Mars'ta hayat bu yanlışlık yüzünden son bulmuş olmasın?
 
Yazarı tarafından düzenlendi:

Tiglath

☆☆
Üye
Mesajlar
779
Tepki puanı
271
Düşünce
Ateist
Ama iyi ki Mars'ta yaşayan yok haaa! Yoksa fena kayarlardı!

"Çüşşş beee! İnsan da hedefi bu kadar mı şaşırır! Lan Ay nere Mars nere be! Bir şey yaracaksın madem doğru düzgün nişan al be! :kay: Lan bu dünyalıların akıllısı buysa..." (:D

NASA iyi bir araştırsın! Sakın Mars'ta hayat bu yanlışlık yüzünden son bulmuş olmasın?
Ay’ı yarmanın bence Sümerler’de bir kökeni olabilir. Ayı yok etmiyor da yarıyor. İlginç. Kesin olarak pagan bir mitolojik bir anlamı olmalı.
 

Burcuva

☆☆☆☆☆
Genel Kurul Üyesi
Mesajlar
4,683
Tepki puanı
2,050
Düşünce
Ateist
Ay’ı yarmanın bence Sümerler’de bir kökeni olabilir. Ayı yok etmiyor da yarıyor. İlginç. Kesin olarak pagan bir mitolojik bir anlamı olmalı.
Yok, en uçuk en saçma sapan mitolojide bile ay yarma diye bir şey olduğunu sanmam. Bu müstesna, çok özel bir uydurma!

Kökeni ise Arapçada ay yarıldı deyiminin hiç olmayacak acayiplikte çok şaşılacak bir iş oldu anlamına gelen deyim olması. İslam öncesi Arap şiirinde kullanılan bir deyim.

Yani cahillik insanı ne kadar gülünç ediyor! Muslim olsam ibretlik kardeş yaa yaaaa derdim! (:D
 

Ahlaksız

☆☆☆☆
Üye
Mesajlar
983
Tepki puanı
608
Düşünce
Ateist
Konu Sahibi
Bir yerde bu ay yarılması olayının aslında Muhammed'in aya, ayna tutarak ondan 2 tane yapması ve inanmayanların bunu "Aydan iki tane oldu." gibi anlattığı ama zaman içinde bu anlatının değişime uğramasıyla bugünkü iddiaya dönüştüğüne dair bazı yorumlar okumuştum. Sence ne kadar mantıklı? Bence bundan daha mantıklı.
İspatla. Allah'ın gücünün her şeye yettiğini ispatla, boş boş yazıp durma.
Diyelim Ay'ı ikiye yarmak için çok güçlü bir lazer yaptınız. Bu lazer ile Ay'ı ışın kılıcı ile karpuz yarar gibi yaracaksınız. Kütle çok büyük olduğu için lazer öyle güçlü olacak ki bunu Ay'a tuttuğunuz anda Ay yüzeyi fokurdamaya, lavlar fışkırmaya başlayacak. Kayalar eriyecek ve kütle çekimi nedeniyle iki parça ayrılmak bir yana birbirine iyice kaynaşacak. Hiç bir güç Ay'ı ikiye ayıramaz. Bu olanaksızdır. Ay parçalanıp dağılabilir ama ikiye ayrılmaz.
Siz tüm dünyada gece ve bulutsuz kabul etmişsiniz :)

Rakamlarınızı buna göre güncelleyiniz.
Yani Muhammed’in ayı yardığından ayın bile haberi yok. İşte gerçek bu.
Ay konusunda iki cümle de ben kurayım..

Bu ''ay yarıldı'' söylemi Kamer suresinin ilk ayetinde geçiyor..Hemen ardından Nuh'tan bahsediliyor..

Yahudi mesihi yeryüzüne gelmeden önce,Dünya'da çeşitli felaketler olacağı yazar..İsa'da Yahudi bir mesih olduğu için,ikinci gelişi öncesindeki felaketleri sıralar..
''Ben şimdi gidiyorum,sonra geleceğim,gelmeden önce de şunlar şunlar olacak'' der..
3 tane incilden alıntı yapacağım,isteyen komple bölümleri okuyabilir..3'ü de aynı şeylerden bahsediyor..!

28«Leş neredeyse, akbabalar oraya üşüşecek.
29«O günlerin sıkıntısından hemen sonra,
`Güneş kararacak,
ay ışığını vermez olacak,
yıldızlar gökten düşecek
ve göksel güçler sarsılacak.'
30«O zaman İnsanoğlu'nun belirtisi gökte görünecek. Yeryüzündeki bütün halklar ağlayıp dövünecek, İnsanoğlu'nun gökteki bulutlar üzerinde büyük güç ve görkemle geldiğini görecekler.
(Bu bölümde Nuh'tan bahsedildiğine dikkat edin lütfen..!)

24-25«Ama o günlerde, o sıkıntıdan sonra,
`Güneş kararacak,
ay ışığını vermez olacak,
yıldızlar gökten düşecek
ve göksel güçler sarsılacak.'
26«O zaman İnsanoğlu'nun bulutlar içinde büyük güç ve görkemle geldiğini görecekler.
25«Güneşte, ayda ve yıldızlarda belirtiler görülecek. Yeryüzünde uluslar denizin ve dalgaların uğultusundan şaşkına dönecek, dehşete düşecekler. 26Dünyanın üzerine gelecek felaketleri bekleyen insanlar korkudan bayılacak.
 
Üst