Arama sonuçlarınız

  1. A

    Şifa ayeti de işe yaramadı

    Horoza sormuşlar; tavuk mu yumurtadan çıkar, yoksa yumurta mı tavuktan çıkar? o da cevap vermiş; ben bilmem işimi yapar geçerim demiş :) Maddi sebep olsa neee manevi sebep olsa neee?
  2. A

    Şifa ayeti de işe yaramadı

    papağana bağladın yine... HE VAARRRR HİDAYETİN ALLAHIN ELİNDE OLDUĞUNA İNANAN VE BUNU ÖZGÜR İRADE VARDIRA BAĞLAYANA BİR GERİYLE KONUŞACAK PEK BİRŞEY YOK :ggöay: ancak can sıkıtısı seninle konuşmaya bile bizi ÖZGÜR İRADEMİZİ kullanarak mecbur ediyor.
  3. A

    Şifa ayeti de işe yaramadı

    su mu katıyon yani
  4. A

    Kuran - Miras paylaşma konusunda matematiksel hata mı var?

    sobayla konuşması onun deli olduğunun en büyük delilidir :) :ggsy:
  5. A

    Şifa ayeti de işe yaramadı

    Ne içtiğini söylemezsen vallahi gücenirim.
  6. A

    Şifa ayeti de işe yaramadı

    sen onu bunu boşverde ne içiyon onu söylesene bize :) NEBİZ mi , Yoksa dünyada yasak olup ta cennette helal olan ŞARABAN TAHURA mı, yoksa İMAMI AZAMIN dediği gibi şarap dışındaki çoğu sarhoşluk veren ve azı da HELAL olan içki türlerinden birini mi içiyon :) ::D ::D ::D ::D Han serhoş , hancı...
  7. A

    Kuran - Miras paylaşma konusunda matematiksel hata mı var?

    Sıkma canını kardeş bunlar bu kadarda kaynaklarından çekinirler :ggsy: Kaynağını ben söyleyeyim : DELİ SA'İTin saçma sapan risaleleri..
  8. A

    Şifa ayeti de işe yaramadı

    Sen hakikaten düşünme özürlüsün, dogmalarından kurtulamıyorsun. Gerçeklerle yüzleşmek sana acı veriyor, çünkü çevren hep senin gibi insanlarla dolu, eğer sen o çevreden koparsan seni dışlayacaklarını biliyorsun (Evrimdeki sürüden ayrılmama durumu :) ) çünkü bu tür düşünceler iliklerine işlemiş...
  9. A

    Şifa ayeti de işe yaramadı

    :şgdçy::şgdçy::şgdçy: Ne içiyorsan iyi kafa yapıyor anlaşılan ... Allah fiili yaratacakmış da falan da filanda yıllardır aynı terane. AYETİ İYİ OKU hiç bir ayette kul dilerse bende ona o fiili yaratırım demiyor. Bu düşünce kelamcıların kendi çıkarımları ve hiç bir dayanağı yok.
  10. A

    Şifa ayeti de işe yaramadı

    Allah şu ayetin mucibince::D(En'am suresi 125. ayette şöyle buyurmuş:) "Allah, iyiye ve güzele götürmek istediğinin göğsünü İslam'a açar; saptırmak dilediğinin de göğsünü öylesine daraltıp tıkar ki, o, göğe yükseliyormuş gibi olur. Allah, iman etmeyenler üzerine pisliği işte böyle atıverir."...
  11. A

    Şifa ayeti de işe yaramadı

    #cigeryeevdekal Bizzat Allah diyorki ""Zalimlerin ise Kur’an, ancak zararını artırır" ben onu yalancısıyım :akay: . Zalim kişi zalimliği bırakırsaymış, kibri bırakacakmış, iyi bir insan olacak mış mışı mış mış mış . La salak o zaman Allah'a ne gerek var, Kur'ana ne gerek var. Adam yapılacakları...
  12. A

    Şifa ayeti de işe yaramadı

    Zoruna mı gitti bebeğiiiim. :akay: :ggsy: :ggsy: :ggsy: :ggsy: Tamamen zırvaladığının farkında mısın? yürü git sabahki nohut dürümünü ye, gerçi bu sıralar urfada ciğer kebabı yenir. #cigeryeevdekal
  13. A

    Şifa ayeti de işe yaramadı

    Ayeti g....nle mi okuyorsun. ayetin sonunda ; "Zalimlerin ise Kur’an, ancak zararını artırır". diyor. Yani zalimlere kurandan dolayı b... k yemek düşer diyor. hiç bişey anlamadım, tıpkı referans aldığın Kur'an ve Deli sa'itin risaleleri gibi anlamsız bir cümle olmuş. Hani Kur'an bir...
  14. A

    Şifa ayeti de işe yaramadı

    İsra 82: Biz Kur’an’dan, mü’minler için şifa ve rahmet olacak şeyler indiriyoruz. Zalimlerin ise Kur’an, ancak zararını artırır. Dinin afyon etkisine bir örnek daha. Bu ayet ve benzerini, bir okadar da camilerde salalar ve dualarla şifa istemelerine rağmen, Allah'tan hiç ses seda yok. Hani...
  15. A

    Kuranı Kerimin sonradan düzenlendiğinin delillerinden bir ayet daha: Vakıa 79

    tipim değilsin. Vücudunda sindirilecek bir şey var mı daha?
  16. A

    Kuranı Kerimin sonradan düzenlendiğinin delillerinden bir ayet daha: Vakıa 79

    SADECE BU AYETTE KİTAP İFADESİ GEÇMİYOR TABİKİ; Yeryüzünde yürüyen hiçbir hayvan ve iki kanadıyla uçan hiçbir kuş yoktur ki, sizin gibi bir ümmet olmasınlar. Biz Kitap'ta hiçbir şeyi eksik bırakmamışızdır." (En'am, 6/38) Bu apaçık Kitabın ayetleridir; muhakkak onu Arapça Kur'ân olarak...
  17. A

    Kuranı Kerimin sonradan düzenlendiğinin delillerinden bir ayet daha: Vakıa 79

    Diyanet İşleri Meali (Yeni) Vakıa 79: Ona(kur'ana), ancak tertemiz olanlar dokunabilir. Vakıa suresi Mekkede inen bir sûredir. yani ortada henüz bir kitap falan yok. Durum böyleyken nasıl oluyorda o KİTAP a temiz olanlar dokunabiliyor. ortada kitap olsa anlayacağız, ancak kitap haline gelmesi...
  18. A

    İslamda Bazı Hayvan Hakları

    Hastasın
Üst